گران ترین مایکروویو در دیجی کالا چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، در کنار مواد اولیه مرغوب، بهتر است از لوازم آشپزخانه نظیر ماکروویو نیز استفاده کرد. وجود ماکروویو در آشپزخانه این امکان را به کاربر می‌دهد تا غذای کم‌چرب‌تر و سالم‌تری داشته باشد؛ چرا که ماکروویو با رطوبت داخلی دستگاه، به پخت غذاها می‌پردازد. همچنین ماکروویو، سرعت پخت و پز را چند برابر کرده و باب دل کسانی است که زندگی کارمندی دارند. در این میان، ماکروویوهای با قیمت بالاتر، علاوه بر کیفیت پخت بهتر غذا، امکانات بیشتری به کاربر ارائه می‌دهند. در خصوص نحوه قرارگیری ماکروویو در آشپزخانه، بهتر است از قسمت بالایی حدود 15 و از قسمت کناری 10 سانتی‌متر بین دیوار و دستگاه، جهت رد و بدل شدن هوا فاصله گذاشته شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی گران‌ترین ماکروویو در دیجی کالا می‌پردازد.

مایکروویو میگل مدل GMW 342

این مدل ماکروویو میگل هنگام تهیه این گزارش، با قیمت حدودی 34 میلیون و 320 هزار تومان در سه رنگ سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. این دستگاه با توان کانوکشن 2500 واتی، به طور خودکار، متناسب با حجم و نوع ماده غذایی، زمان و درجه پخت را تنظیم می‌کند. ظرفیت کلی این ماکروویو با حجم 34 لیتری، مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است. از این محصول می‌توان برای پخت انواع مختلف پیتزا، گوشت، پاستا، کیک و جوجه استفاده کرد.

مایکروویو میگل مدل GMW 342-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مایکروویو سیج مدل SMO700BSS

این مدل ماکروویو سیج با توان 1100 واتی، با قیمت حدودی 33 میلیون تومانی یکی دیگر از محصولات گران‌قیمت سایت دیجی کالا محسوب می‌شود. جنس بدنه این دستگاه استیل است و 25 لیتر ظرفیت کلی آن است. این دستگاه مجهز به اینورتر و مناسب پخت انواع غذاهای گریلی، پنیر کبابی، سیب زمینی و… است و برنامه پخت نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در کنار این محصول، یک تابه نچسب 30 سانتی جهت سهولت پخت پیتزا نیز به کاربر ارائه می‌شود.

مایکروویو سیج مدل SMO700BSS-کاماپرس

مایکروویو تکنوگاز مدل TTW-73407

این مدل ماکروویو تکنوگاز با قیمت حدودی 32 میلیون تومان 50 لیتر ظرفیت دارد و مناسب مهمانی‌ها و خانواده‌های پرجمعیت است. این دستگاه با محفظه داخلی تمام استیل ماندگاری بالایی دارد و نمایشگر آن نیز تمام لمسی است. این ماکروویو با قابلیت تنظیم دما بین 30 تا 250 درجه، مناسب کاربرانی است که اهل پختن غذاها و دسرهای متنوع هستند.

مایکروویو تکنوگاز مدل TTW-73407-کاماپرس

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692S

این مدل ماکروویو پاناسونیک با ظرفیت کلی 31 لیتر، با قیمت حدودی 29 میلیون و 900 هزارتومان در سایت دیجی کالا به فروش می‌رسد. این دستگاه با توان 1160 واتی، کاربری راحتی داشته و دکمه‌ای جهت باز و بسته شدن درب ماکروویو طراحی و جایگزین دستگیره‌های کلاسیک شده است؛ این امر، علاوه بر ایجاد ظاهری متفاوت و مدرن، روند بازشدن درب ماکروویو را آسان‌تر می‌کند.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692S-کاماپرس

مایکروویو پاناسونیک مدلNN-SM33HW

این مدل ماکروویو پاناسونیک با قیمت حدودی 28 میلیون و 340 هزارتومان به رنگ سفید در سایت دیجی کالا موجود است. این دستگاه از توان 800 واتی بهره می‌برد و با گنجایش 25 لیتری، مناسب خانواده‌های متوسط است. سطح داخل ماکروویو، فلزی طراحی شده و به راحتی می‌توان چربی‌های موجود در دستگاه را تمیز کرد.

مایکروویو پاناسونیک مدلNN-SM33HW-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز