بهترین کاغذ شیرینی پزی برای تهیه کیک و دسر

Use of oil paper in cooking by children-کاماپرس

کاغذ شیرینی‌پزی به عنوان یکی از ابزارهای مهم در قنادی به شمار می‌رود. این محصول می‌تواند در عین حال که به عنوان قالب کیک و انواع دسرها کاربرد دارد، از کثیف‌شدن سینی فر نیز جلوگیری می‌کند. کاغذ روغنی نسبت به کاغذ مومی گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود چرا که قابل اشتعال نبوده و در برابر گرما از خود مقاومت نشان می‌دهد. برای جداشدن راحت‌تر کاغذ روغنی، بهتر است قسمت مات آن بر روی سینی فر یا ماکروویو قرار بگیرد؛ به عبارت دیگر قسمت براق با مواد غذایی در تماس باشد؛

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین کاغذ شیرینی‌پزی برای درست کردن کیک و دسر می‌پردازد.

کاغذ شیرینی پزی پزی مدل 6040

این مدل کاغذ شیرینی‌پزی هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 470 هزارتومان قابل تهیه و شامل 5 عدد کاغذ شیرینی‌پزی در هر بسته است. این نوع ورق نسوز جنس تفلون دارد و به راحتی می‌توان از آن در تهیه انواع شیرینی، نان و دسرها استفاده کرد. این محصول علیرغم جنس نازک و سبک، از دوام خوبی برخوردار است، قابلیت چندبار مصرف دارد و برای شستشوی آن می‌توان از ماشین ظرفشویی نیز کمک گرفت؛ بنابراین می‌توان با خرید این محصول برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

کاغذ شیرینی پزی پزی مدل 6040-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاغذ شیرینی پزی مدل ورق نسوز طرح ایرمت کد M30x40

این مدل کاغذ شیرینی‌پزی با قیمت حدودی 285 هزارتومان عرضه می‌شود.جنس این محصول از سیلیکون است و می‌توان از آن برای پخت نان، پیتزا و انواع شیرینی استفاده کرد. این مدل کاغذ شیرینی‌پزی قابلیت شستشو با دست و ماشین ظرفشویی دارد و به کاربرانی توصیه می‌شود که دغدغه محیط زیست دارند. منافذی که بر روی سطح این کاغذ وجود دارد، جریان هوا را به گردش در می‌آورد و منجر به پخت بهتر غذا می‌شود.

کاغذ شیرینی پزی مدل ورق نسوز طرح ایرمت کد M30x40-کاماپرس

کاغذ شیرینی پزی پیک نیک مدل نسوز GHE 8

این کاغذ شیرینی‌پزی با قیمت حدودی 54 هزارتومان در رنگ نسکافه‌ای موجود است. جنس این کاغذ نسوز و سلولوزی و به رنگ است و علاوه بر خاصیت نچسب بودن، در فر و ماکروویو مشتعل نمی‌شود و از این رو کاربر می‌توان با خیال راحت آن را داخل فر تا دمای 220 درجه بگذارد. طول این محصول 8 متر و عرض آن 30 سانتی‌متر است.

کاغذ شیرینی پزی پیک نیک مدل نسوز GHE 8 طول 8 متر-کاماپرس

کاغذ شیرینی پزی به گز مدل wilti

این مدل کاغذ شیرینی‌پزی حدود 30 هزارتومان قیمت دارد. طول این رول کاغذ 8 متر و عرض آن 29 سانتی‌متر است. از این نوع کاغذ می‌توان برای تهیه انواع پیتزا و لازانیا و همچنین شیرینی و کیک استفاده کرد. این کاغذ را می‌توان داخل فر، ماکروویو و ماکروفر استفاده کرد و از ضخامت خوبی نیز برخوردار است.

کاغذ شیرینی پزی به گز مدل wilti-کاماپرس

کاغذ شیرینی پزی مدل pe503-24

قیمت حدودی این مدل کاغذ شیرینی‌پزی 72 هزارتومان برآورد می‌شود. این محصول شامل رول 24 متری با عرض 30 سانتی‌متر است. این مدل کاغذ روغنی را می‌توان بر روی سینی فر و داخل ماکروفر استفاده کرد. با گذاشتن این کاغذ دیگر نیازی به روغن‌کاری روی سینی فر نیست. کاربران از جنس و ضخامت این محصول ابراز رضایت دارند و توان تحمل حرارت تا 220 درجه را دارد.

کاغذ شیرینی پزی مدل pe503-24-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز