بهترین چای ساز برای ادارات شلوغ + قیمت

لست سکند

چای به عنوان نوشیدنی پرطرفدار از جایگاه ویژه‌ای در میان ایرانی‌ها برخوردار است و هیچ چیز نمی‌تواند مانند این نوشیدنی، خستگی یک روز کاری شلوغ را رفع کند. مسلما نیاز روزانه کارمندان اداره‌ها نسبت به صرف این نوشیدنی در سریع‎‌ترین زمان ممکن، اهمیت برخورداری هر مجموعه‌ از چای‌ساز‎‌‎ باکیفیت و در عین حال پرتوان را بیش از پیش پررنگ می‌کند.

مسئله خرید چای‌ساز در ادارات شلوغ مهم‌تر تلقی می‌شود؛ چرا که کارمندان در سریع‌ترین زمان ممکن، قصد نوشیدن یک فنجان چای را دارند. از طرف دیگر فشار بیشتری به دستگاه چای‌ساز وارد می‌شود. به همین منظور، وجود چای‌ساز باکیفیت در اداره‌ها، با هدف ایجاد محیط کاری سالم و پرانرژی اهمیت ویژه‌ای دارد.

کاماپرس در ادامه بهترین چای‌ساز برای اداره‌های شلوغ را معرفی می‌کند.

چای‌ساز کرکماز مدل A353-06

قیمت این مدل از چای‌ساز کرکماز هنگام تهیه این گزارش، حدود 7 میلیون و 500 هزارتومان است. این دستگاه چای‌ساز با نمای استیل مشکی ظاهر جذابی دارد. بدنه این چای‌ساز ضدزنگ و بادوام محسوب می‌شود. این محصول، علاوه بر قوری مخصوص چای، مجهز به قوری قهوه‌ساز است و به همین دلیل نیاز کارمندان طرفدار قهوه را نیز برطرف می‌کند. این مدل از چای‌ساز کرکماز با توان مصرفی 1600 واتی، از سیستم صرفه‌جویی انرژی نیز برخوردار است.

 

راز آسمان پایتخت

 

چای ساز کرکماز مدل A353-06-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

چای‌ساز یورولوکس مدل EU-TT2812DGS

این مدل چای‌ساز یورولوکس قیمت حدودی 6 میلیون تومان دارد. این دستگاه، بدنه کتری استیل داشته و صافی تفاله‏‌گیر موجود در قوری آن، چایی را از تفاله تفکیک می‌کند. این مدل چای‌ساز با برخورداری از قابلیت چرخش 360 درجه‌ای کتری بر روی پایه، منجر به سهولت استفاده کارمندان چپ دست می‌شود. همچنین این محصول از پایه ضد لغزش نیز برخوردار است. دسته‌های پلاستیکی قوری و کتری این چای‌ساز، از انتقال حرارت جلوگیری می‌کند.

چای ساز یورولوکس مدل EU-TT2812DGS-کاماپرس

 

چای‌ساز ميگل مدل GTS 301

چای‌ساز میگل با قیمت حدودی 3 میلیون و 780 هزارتومان در دو رنگ سفید و مشکی در بازار قابل تهیه است. این دستگاه دارای یک شیر روی بدنه کتری بوده و برای تهیه آب جوش مورد نیاز می‌توان آن را باز و بسته کرد؛ ظرفیت کتری نیز 3 لیتری است و از این نظر، برای ادارات شلوغ با کارمندان طرفدار چای توصیه می‌شود. در این دستگاه، نحوه قرارگیری قوری بر روی کتری به صورت روی هم بوده و فضای چندانی را اشغال نمی‌کند. این مدل چای‌ساز میگل از قابلیت خاموشی خودکار بهره می‌برد و همین امر موجب بالارفتن ایمنی و عدم آسیب به دستگاه می‌شود.

چاي‎ساز ميگل مدل  GTS 301-کاماپرس

چای‌ساز هاردستون مدل TKG3620

این مدل چای‌ساز حدود 2 میلیون و 330 هزارتومان قیمت دارد. این دستگاه دارای بدنه کتری از جنس استیل و کاملا مقاوم است و می‌توان در محیط های اداری شلوغ بدون هیچ‌گونه استرس نسبت به خرابی یا شکستگی، از آن به صورت روزمره استفاده کرد. این چای‌ساز، با امکان سیستم قطع خودکار، دارای صفحه گرم نگهدارنده است و کتری و قوری روی پایه نگهدارنده کنار هم قرار می‌گیرند.

چای‎ساز هاردستون مدل TKG3620-کاماپرس

چای‌ساز ویداس مدل VIR-2083

این چای‌ساز مقرون به صرفه با قیمت حدودی 1 میلیون و 490 هزارتومان در رنگ مشکی با بدنه کتری استیل عرضه می‌شود. در این مدل چای‌ساز ویداس، نحوه قرارگیری کتری و قوری کنار هم بوده و نیازمند فضای محیطی بیشتری است. ظرفیت کتری 1.5 تا 2 لیتر بوده و با توان برق مصرفی 1700 واتی، نسبتا کم‌‎مصرف در نظر گرفته‌شده و برای ادارات با کارمندان پرتعداد توصیه می‌شود. این چای‌ساز با صفحه گرم نگه‌دارنده کتری، عطر و طعم دلپذیر چای را حفظ می‌کند.

چای ساز ویداس مدل VIR-2083-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگیهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز