شرایط خرید اقساطی اجاق گاز برای خانواده های پرجمعیت

Une personne qui cuisine avec un four à gaz.-کاماپرس

در خانواده‌های پرجمعیت، بهتر است اجاق گاز از شعله‌های بیشتری برخوردار باشد؛ از این رو، اجاق گاز پنج شعله و دارای فر گزینه مناسبی محسوب می‌شود. بهتر است کاربران با خانواده‌های پرجمعیت، علیرغم ظاهر شیک‌تر اجاق گازهای شیشه‌ای، اجاق گاز استیل خریداری کنند؛ چرا که از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

سایت ازکی وام، اقدام به ارائه وام‌ها از 10 تا 75 میلیون تومان کرده و سود در نظر گرفته شده برای این وام 22 درصد است. مدت زمان بازپس گیری وام، 12 یا 18 ماهه، متناسب با شرایط متقاضی وام تنظیم می‌شود. ازکی وام، با تسهیل در روند درخواست وام، تنها یک فقره چک صیادی به عنوان ضمانت از کاربر دریافت می‌کند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی شرایط خرید اقساطی، به معرفی اجاق‌ گاز برای خانواده‌های پرجمعیت می‌پردازد.

اجاق گاز 5 شعله تایسز مدل TGC5-611

در هنگام تهیه این گزارش، این مدل اجاق گاز با قیمت حدودی 35 میلیون و 640 هزارتومان عرضه می‌شود. می‌توان با درخواست وام 35 میلیون تومانی، با پرداخت اقساط ماهانه 3 میلیون و 275 هزارتومان، این وام را تسویه کرد. اقساط این وام 12 ماهه است و می‌توان تا 18 ماه نیز افزیش داد.

این مدل اجاق گاز فردار، گردش هوای یکنواختی را درون فر ایجاد می‌کند و از این رو، کیفیت و طعم غذا حفظ می‌شود. سیستم یخ‌زدایی این محصول، سلامت مواد پروتئینی را حفظ می‌کند و قبل از پخت گوشت، بدون ایجاد باکتری بر روی آن، گوشت را آماده پخت می‌کند.

راز آسمان پایتخت

اجاق گاز 5 شعله تایسز مدل TGC5-611-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

اجاق گاز 5 شعله آلتون مدل MDR5S

این مدل اجاق گاز آلتون با قیمت حدودی 29 میلیون و 480 هزارتومان ارائه می‌شود. برای خرید این محصول می‌توان درخواست وام 30 میلیون تومانی داد. اقساط به صورت 12 ماهه، ماهانه مبلغ 2 میلیون و 807 هزارتومان خواهد بود.

این اجاق گاز فردار در رنگ استیل به مشتریان ارائه می‌شود و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. همچنین تایمر دیجیتال، ریسک سوختن غذا بر اثر فراموشی را به حداقل ممکن می‌رساند.

اجاق گاز 5 شعله آلتون مدل MDR5S-کاماپرس

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N

این مدل اجاق گاز دوو با قیمت حدودی 24 میلیون و 100 هزارتومان در رنگ استیل، مقاومت و طول عمر بالایی دارد. درخواست وام 25 میلیون تومانی بهترین گزینه برای دریافت این وام است. بدین صورت کاربر می‌تواند با پرداخت ماهانه 2 میلیون و 339 هزارتومان به عنوان سود وام، بازپرداخت اقساط 12 ماهه این وام را انجام دهد.

این اجاق گاز فردار با جوجه گردان و ظرفیت فر 50 تا 100 لیتری، مناسب خانواده‌های پرجمعیتی است که به دنبال غذاهای متنوع از قبیل پیتزا، مرغ سوخاری و پیراشکی هستند.

اجاق گاز دوو مدل  DGC5-2101N-کاماپرس

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-31121

این مدل اجاق گاز اسنوا با رنگ‌های استیل و نقره‌ای حدود 16 میلیون تومان قیمت دارد. برای تهیه این اجاق گاز تنها کافی است وام 16 میلیون تومانی درخواست داد. بازپرداخت وام ماهانه 1 میلیون و 497 هزارتومان در نظر گرفته شده است.

این محصول با جنس بدنه استیل، مقاوم و ضدخش طراحی شده و شعله پلوپز در وسط آن قرار دارد. این اجاق گاز، گنجایش فر 110 لیتری دارد و جنس شبکه‌های آن چدنی است. این ویژگی تمیزکردن شعله‌ها و لایه استیل روی گاز در سریع‌ترین زمان ممکن را امکان‌پذیر است.

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-31121-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آلتونازکیاسنوادوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز