تاکید معاون وزیر صمت بر توسعه صادرات لوازم خانگی / اکسپو 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو 1403 با بیان اینکه شرکت‌های لوازم خانگی فروش اقساطی دارند که نشانه نیاز صادراتی است، گفت: در حال حاضر شرکت‌های لوازم خانگی برای کاهش هزینه صادرات باید در زمینه بازاریابی و خدمات پس از فروش در بازارهای خارجی مشارکت داشته باشند.
محمدمهدی برادران در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو در گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار لوازم خانگی متعادل است، گفت: این وضعیت دستاورد تلاش و رقابت شرکت‌های لوازم خانگی است. اما در ادامه اگر این روند کنونی ادامه داشته باشد حتما باید صادرات لوازم خانگی داشته باشیم. در غیر این صورت شرکت‌ها با چالش مازاد تولید مواجه می‌شوند.
بیشتر بخوانید:
برادران با بیان اینکه در سال‌های گذشته در صادرات لوازم خانگی اقداماتی انجام گرفته‌است، افزود: با توجه به جهش تولید در حال حاضر شرکت‌ها برای فروش محصولات خود طرح‌های اقساطی اجرا می‌کنند. به همین دلیل باید محصولات خود را صادرات کنند.
او با تاکید بر اینکه امروز مردم ایران لوازم خانگی ایرانی می‌خرند که نشانه اعتماد مردم به محصولات تولید داخل است، اظهار کرد: در مذاکراتی که با هیات‌های خارجی و اعضای اتاق بازرگانی داشتم، زمینه همکاری خارجی در لوازم خانگی فراهم شده است.
معاون وزیر صمت در پایان با تاکید بر اینکه در نمایشگاه اکسپو 2024 محصولاتی که قابلیت صادراتی دارند عرضه شده‌ است، اظهار کرد: شرکت‌های لوازم خانگی می‌توانند در بازارهای خارجی به صورت مشترک بازاریابی داشته‌باشند. همچنین خدمات پس از فروش یکدیگر را پوشش دهند تا از این طریق هزینه ورود به بازارهای جدید آنها کاهش یابد.
گفتنی است، نمایشگاه ایران اکسپو 1403 از روز شنبه 8 اردیبهشت آغاز شده و برگزاری آن تا چهارشنبه 12 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد.
انتهای پیام
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز