شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی کنوود

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نوسان قیمت لوازم خانگی در چند سال اخیر، خرید آن‌ها را بیش از پیش دشوار کرده‌است. در این وضعیت می‌توان گزینه خرید قسطی را به‌عنوان یک راه حل در نظر گرفت. سایت‌های خرید اقساطی، امکان انجام این نوع خرید را با وضع شرایطی خاص فراهم می‌کنند.

کاماپرس با بررسی سایت الو قسطی، به بررسی چگونگی خرید اقساطی ماشین ظرف‌شویی کنوود می‌پردازد.

شرایط خرید اقساطی از سایت الو قسطی

در روش خرید با وام بانک مهر ایران (کالا کارت) در این سایت، می‌توانید اقلام مورد نظر خود را در اقساط 12 و 18 ماهه خریداری کنید. در این روش کارمزد بانک، به ازای هر سال 4 درصد است. برای دریافت وام ابتدا باید به‌صورت آنلاین در بانک مهر، حساب باز کنید. سپس با توجه به برخی موارد، تعداد ضامن مورد نیاز مشخص می‌گردد که 1 یا 2 ضامن خواهد بود. در این روش به پیش پرداخت نیازی نیست.

1- ماشین ظرفشویی کنوود مدل ۴۳۰W سفید با ظرفیت 14 نفر

این ماشین ظرفشویی 10 لیتری برای 14 نفر ظرفیت دارد. در این دستگاه 3 سبد به همراه سبد قاشق و چنگال تعبیه شده‌است. این ماشین مجهز به خشک‌کن است و 7 برنامه شست‌وشو دارد.

قیمت این ماشین ظرفشویی به صورت نقدی در هنگام نوشتن این گزارش حدودا 34 میلیون و 730 هزار تومان است. در برنامه خرید اقساطی این دستگاه با کالا کارت به صورت 18 ماهه، مبلغ هر قسط حدودا 2 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود. به این صورت در کل برای این ماشین ظرفشویی 42 میلیون و 700 هزار تومان پرداخت خواهید کرد.

راز آسمان پایتخت

با اقساط 12 ماهه، مبلغ هر قسط به حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان و مبلغ پرداختی کل به حدود 42 میلیون و 700 هزار تومان تغییر خواهد کرد.

2- ماشین ظرفشویی کنوود مدل ۳۱۴۱-lennon استیل با ظرفیت 14 نفر

این ماشین ظرف‌شویی 9 لیتری است و برای 14 نفرظرفیت دارد. همچینن این دستگاه مجهز به خشک‌کن اضافه است و 3 سبد به‌همراه سبد قاشق و چنگال در آن دیده می‌شود.

برای خرید این دستگاه به‌صورت نقدی باید حدوداً 38 میلیون و 42 هزار تومان پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:

در اقساط 18 ماهه سایت الوقسطی، برای هر قسط حدوداً مبلغ 2 میلیون و 700 هزار تومان در نظر گرفته شده‌است که با این شرایط هزینه کلی دستگاه به حدود 46 میلیون و 700 هزار تومان افزایش می‌یابد. در اقساط  12 ماهه، مبلغ پرداخت ماهانه حدود 3 میلیون و 600 هزار تومان و هزینه کلی ماشین ظرف‌شویی 41 میلیون و 350 هزار تومان خواهد بود.

3-ماشین ظرفشویی کنوود مدل ۳۱۴۱-lennon سفید با ظرفیت ۱۴ نفر

این ماشین ظرف‌شویی 14 لیتر ظرفیت و برای 14 نفر ظرفیت دارد. وجود 9 برنامه شست‌وشو، شامل 3 برنامه شست‌وشوی سریع، 3 سبد به‌همراه سبد قاشق و چنگال و همچنین داشتن خشک‌کن از ویژگی‌های این دستگاه است.

قیمت دستگاه به‌صورت نقدی حدوداً 37 میلیون و 720 هزار تومان است. در برنامه اقساطی 18 ماهه سایت الو قسطی این مبلغ به حدود 46 میلیون و 300 هزار تومان تغییر می‌کند که در اقساط حدوداً 2 میلیون و 700 هزار تومانی پرداخت می‌شود. در برنامه 12 ماهه نیز قیمت کلی حدوداً 41 تومان و قیمت هر قسط در حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان هستند.

4- ماشین ظرفشویی کنوود مدل ۴۳۰S نقره‌ای، با ظرفیت ۱۴ نفر

این ماشین ظرف‌شویی 10 لیتری و 14 نفره است. 7 برنامه شست‌وشو و 3 سبد به‌همراه سبد قاشق و چنگال دارد.

قیمت نقدی این دستگاه حدوداً 35 میلیون تومان است. با برنامه اقساطی 18 ماهه الوقسطی، می‌توان این ماشین ظرف‌شویی را با اقساط حدوداً 2 میلیون و 500 هزار تومانی، به حدود مبلغ 43 تومان خریداری کرد. همچنین در برنامه اقساطی 12 ماهه این سایت، می‌توان با پرداخت هر قسط حدوداً 3 میلیون و 300 هزار تومانی، در کل به حدوداً 38 میلیون و 100 هزار تومان صاحب این ماشین ظرفشویی شد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی شهرسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز