همه چیز درباره شاسی بلند جدید و قدرتمند مزدا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سال گذشته کمپانی مزدا تولید شاسی بلند سی ایکس9 را متوقف و به جای آن شاسی‌بلند جدید سی ایکس90 را وارد این سگمنت بسیار رقابتی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، مزدا سی ایکس90 (Mazda CX-90) مدل 2024 یک شاسی‌بلند خانوادگی با طول و فاصله محوری بیشتر است که در مقایسه با مزدا سی ایکس9 بزرگ‌تر و قوی‌تر شده است.

محصولات کمپانی مزدا به داشتن موتورهایی قدرتمند مشهورند و مزدا سی ایکس 90 مدل 2024 نیز از این قائده مستثنی نیست. این شاسی‌بلند جدید به صورت استاندارد به یک موتور شش سیلندر 3.3 لیتری و توربوشارژری مجهز شده است که در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد. این موتور می‌تواند در تیپ‌های مختلف بین 280 تا 340 اسب بخار نیرو تولید کند. شتاب صفر تا صد 6.3 ثانیه و حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. تیپ Turbo 280 اسب بخار نیرو دارد و تیپ Turbo S نیرویی برابر با 340 اسب بخار ارائه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

مزدا سی ایکس90  مدل 2024 با آفرود نیز بیگانه نیست. کف این شاسی‌بلند تقریباً 8 اینچ با سطح زمین فاصله دارد و سیستم چهار چرخ محرک نیز باعث می‌شود در مسیرهای ناهموار توانایی‌های خوبی داشته باشد.

از تجهیزات رفاهی مزدا سی ایکس 90 مدل 2024 می‌توان به مونروف برقی، صندلی‌های برقی و قابل تنظیم راننده و سرنشین جلو، روکش صندلی ناپا، نمایشگر لمسی 12.3 اینچی، سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو و سیستم تهویه مطبوع برای صندلی‌های ردیف اول و دوم اشاره کرد.

مزدا سی ایکس 90 مدل 2024 به شش کیسه هوا از جمله کیسه هوای زانو و کیسه هوای پرده‌ای جانبی مجهز شده است.

بسته به چیدمان صندلی‌ها، مزدا سی ایکس 90 مدل 2024 می‌تواند بین شش تا هشت سرنشین را در خود جا بدهد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : مزدا
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز