رونمایی از نخستین سوپرماشین چینی

تور لحظه آخری-کاماپرس

چین به تازگی از سوپرماشین جدیدی به نام هایپر اس اس آر رونمایی کرده است که یک هیولای برقی با شتاب صفر تا صدی برابر با 1.9 ثانیه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی گوانگجو اتومبیل گروپ (GAC) سرانجام کشور چین را صاحب یک سوپرماشین کرده است. این هیولای 1207 اسب بخاری به سه موتور برقی مجهز شده است و قصد دارد از لحاظ زیبایی و عملکرد به رقابت با رقبایی از سایر نقاط جهان بپردازد. به عقیده کارشناسان طراحی سوپرماشین هایپر اس اس آر (Hyper SSR) به گونه‌های است که انگار آکورا ان اس ایکس را با فراری 458 ترکیب کرده‌اند.

در نام سوپرماشین هایپر اس اس آر سه حرف SSR نشانگر واژه‌های Super،  Sport و Race هستند که ماهیت این خودرو را بهتر نشان می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

این سوپرماشین در سه تیپ هایپر اس اس آر، هایپر اس اس آر Sprint و هایپر اس اس آر Ultimate روانه بازار می‌شود و همگی شبیه آمیزه‌ای از خودروهای جذابی هستند که پیشتر دیده‌ایم.

البته نظر خودروسازان چینی این است که اگر چیزی قرض می‌کنید، بهترین‌ها را قرض کنید. به همین خاطر است که کمپانی GAC از آیتم‌های جذاب روز مانند پنل‌های فیبر کربنی بر روی بدنه، رینگ‌های پره‌دار، دیسک‌های فیبر کربنی، درهای گالوینگ، کالیپرهای بزرگ قرمز رنگ و کابین آکنده از چرم و فیبرکربن استفاده کرده است.

درباره قدرت سوپرماشین هایپر اس اس آر گزارش‌های مختلفی منتشر شده است که قدرت تیپ‌های مختلف را بین 1207 تا 1224 اسب بخار اعلام کرده‌اند. بنا به گفته کمپانی سازنده تیپ‌های پایین‌تر شتاب صفر تا صدی برابر با 2.3 ثانیه دارند و این عدد در تیپ‌های بالاتر به 1.9 ثانیه می‌رسد.

حداکثر سرعت سوپرماشین هایپر اس اس آر 250 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز