کیا سورنتو 2024 ؛ همچنان زیبا و پرطرفدار

تور لحظه آخری-کاماپرس

کیا سورنتو همیشه یک شاسی‌بلند محبوب بوده است ولی گویا کمپانی کیا به برخی انتقادها توجه کرده و در مدل جدید بسیاری از ایرادها را برطرف کرده است. البته کیفیت سواری کیا سورنتو مدل 2024 چندان تغییری نکرده است ولی کیفیت کابین داخلی بالاتر رفته و نمای ظاهری نیز زیباتر و بهتر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با این که شاسی‌بلند تمام برقی کیا EV9 به عنوان خودرو سال 2024 انتخاب شده است، ولی شاسی‌بلند هفت نفره کیا سورنتو همچنان بسیار پرطرفدار است و برای این برند کره‌ای از اهمیتی خاص دارد.

قسمت جلوی کیا سورنتو مدل 2024 از نمایی جدید برخوردار شده است و چراغ‌های عمودی جدیدی روی آن خودنمایی می‌کنند. جلو پنجره، لوگوی کیا، سپر و ورودی‌های هوا تغییر کرده و به روزرسانی شده‌اند. در داخل کابین نیز تجهیزاتی مانند نمایشگر 12.3 اینچی، نمایشگر مجازی و نورپردازی فراگیر چند رنگ به چشم می‌خورند.

راز آسمان پایتخت

کیا سورنتو غیر هیبریدی مدل 2024 به یک موتور چهار سیلندر و 2.5 لیتری توربو مجهز شده است که 277 اسب بخار نیرو و 422 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد و نیرو به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

امکان انتخاب یک نسخه هیبریدی با 212 اسب بخار نیرو نیز برای خریداران وجود دارد.

کابین داخلی کیا سورنتو 2024 بسیار جادار است و فضای کافی برای هفت سرنشین و اسباب و اثاثیه‌شان را فراهم می‌کند. البته چنانچه صندلی‌های ردیف سوم در جای خودشان قرار گرفته باشند گنجایش فضای بار قدری کاهش پیدا می کند. در حالتی که صندلی‌های عقب خوابانده بشوند فضایی 616 لیتری در اختیار قرار می‌گیرد که چندین چمدان بزرگ را به راحتی در خودش جا می‌دهد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز