پورشه ماکان برقی 2024 ؛ پرشتاب و بااصالت

آن‌طور که پیداست کمپانی پورشه با تمام قوا وارد حوزه خودروهای برقی شده است. البته پورشه ماکان برقی مدل 2024 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه بنزینی آن ندارد ولی قلب تپنده برقی آن کاملاً جدید است و عملکردی بالا در اختیار می‌گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، پورشه ماکان برقی مدل 2024 درست مانند یک شاسی‌بلند پورشه واقعی و اصیل ظاهر شده و گذار آن به سوی برقی شدن هیچ چیز از توانایی‌هایش کم نکرده است. شتاب صفر تا صد 3.1 ثانیه‌ای این خودرو نشان می‌دهد که رانندگان می‌توانند با اطمینان خاطر از عملکرد بالای آن بر روی پیست یا جاده حرکت کنند و از توانایی‌های بالای آن در هر شرایط آب و هوایی لذت ببرند.

گفتنی است که کمپانی پورشه برای سال 2024 مدل بنزینی ماکان را به طور کامل کنار نگذاشته است ولی توسعه دادن آن برای آینده دیگر در برنامه این کمپانی قرار ندارد، در عوض نسخه برقی به تدریج جایگزین آن خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

پورشه ماکان برقی مدل 2024 به دو موتور برقی مجهز شده است که بر روی محورهای جلو و عقب تعبیه شده‌اند. گیربکس از نوع تک سرعته اتوماتیک است و نیرو را به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ منتقل می‌کند. باتری این شاسی‌بلند برقی از نوع لیتیوم-یونی 100 کیلوواتی است و آن را قادر می‌سازد با یک بار شارژ مسافتی بین 590 تا 613 کیلومتر را بپیماید.

پورشه ماکان برقی مدل 2024 در دو تیپ Macan 4 و Macan Turbo  به بازار عرضه می‌شود که به ترتیب 402 و 630 اسب بخار قدرت دارند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز