تویوتا لندکروزر 2024 ؛ پیچیده تر، پیشرفته تر و زیباتر از همیشه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تویوتا لندکروزر مدت‌های زیادی است که اسطوره سرسختی و اطمینان به شمار می‌آید و نسل جدید آن نیز از این قائده مستثنی نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، خودروهای مدرن کمی هستند که مانند تویوتا لندکروزر سابقه‌ای درخشان داشته باشند. این خودرو قدرتمند در عملیات حافظ صلح در مناطق جنگی، پیمودن صحراهای بی‌ آب و علف یا عبور از توندراهای بی‌پایان قطب شمال به کار گرفته شده و همیشه سربلند بیرون آمده است.

طراحی تویوتا لندکروزر مدل 2024 به گونه‌ای است که انتظار می‌رود در سرتاسر جهان با استقبال روبرو شود و شکل و شمایل جعبه‌ای آن حس یک آفرودر قدرتمند را در ذهن بیننده ایجاد می‌کند. این طراحی علاوه بر این که مدرن و امروزی است سرنخ‌هایی از گذشته نیز در آن دیده می‌شود که می‌تواند برای بسیاری افراد جذاب باشد.

راز آسمان پایتخت

تویوتا لندکروزر مدل 2024 به یک موتور چهار سیلندر 2.8 لیتری توربوشارژری و دیزل مجهز شده است که 201 اسب بخار نیرو و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور در کنار یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد و نیروی موتور از طریق آن به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

تخمین زده می‌شود تویوتا لندکروزر مدل 2024 بتواند ظرف 10 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و حداکثر آن نیز 165 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

آن طور که کمپانی تویوتا اعلام کرده است نسخه هیبریدی 48 ولتی تویوتا لندکروزر اوایل سال 2025 وارد بازار خواهد شد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

32 دیدگاه برای “تویوتا لندکروزر 2024 ؛ پیچیده تر، پیشرفته تر و زیباتر از همیشه

  1. هادی گفته:

    عاشقانه دوستت دارم میخرم انشاالله امیدوارم همه ما مردم ایران الخصوص جوونها بهترینها رو داشته باشیم چون ایرانی ها بدون اغراق بهترین مردم دنیان هرجای دنیا که باشیم به امید خوشبختی همگی مون از مرد وزن کوچک و بزرگ

  2. رضا گفته:

    باسلام و درود همه انسانها دنبال بهترینها هستند همچنان که تویوتا لندکروز همیشه یکی از بهترینها بوده و هست که من در زمان جنگ ایران و عراق استفاده از این ماشین را تجربه کردم.

  3. یکی که آرزوی داشتن یک ماشین نو داره 😁 گفته:

    خیلیا یا شاید همه دوست دارن تویوتا داشته باشن.
    چه جالب میشد که یک نفر یا یک شرکت به یکی که عاشق محصولات تویوتا هست یکی از محصولات تویوتا بده! 😍

  4. پرویز گفته:

    آرزو دارم قبل از مرگم سورن پلاسی که داخلش قهوه ای یا مارون باشه سوار بشم و یکی دیگه هم یک تویوتا هایلوکس 2016 داشته باشم برم مسافرت نیشابور و مخصوصا زیارت مرحوم پرویز مشکاتیان…
    خدا گواهن که دیگه آرزویی ندارم

  5. وحید گفته:

    خریدنش کاری نداره فقط باید یک اماراتی باشی توی یک صف نیم ساعته میتونید ثبت نام کنید
    مدارک لازم:کارت ملی

    • ناصر گفته:

      شما مدل قبلی کروزر با توجه به طراحی آفرودای زمان خودش نگاه کنین.. چقدر عضلانی ودرعین حال دوست داشتنی وخواستنی هست.. این مدل که شبیه هیلوکس 92هستش..32سال پیش طراحی شد😂😂😂😂😂

  6. عشق تویوتا گفته:

    همیشه دوست داشتم لندکروز داشته باشم ، اما پولشو نداشتم ولی حالا خداروشکر پولم داره جور میشه یه مقدار جزئی کم دارم تقریبا 20 میلیارد دعا کنیدجور بشه بخرمش دارم با پراید مدل 79 کره ای اصل بدون مشابه اسنپ کار میکنم . یا حق✌️

  7. داوود گفته:

    با درود، تویوتا جزء معدود خودروسازانی هست که تمام محصولاتش عالی اند. من هم عاشق تمام محصولات تویوتا هستم مخصوصا “تویوتا ۴/۵ اف”
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز