رونمایی از بزرگترین موتورسیکلت برقی جهان

در چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک، برند تایلندی فلو از موتورسیکلتی به نام توز رونمایی کرد که فراتر از استانداردهای امروزی ظاهر شده است و می‌تواند رکوردهایی جدید در گنیس ثبت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موتورسیکلت توز (TOOZ) با رویکردی آینده‌نگرانه از ویژگی‌هایی منحصر به فرد بهره می‌برد. حداکثر سرعت این موتورسیکلت تایلندی به 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 725 کیلومتر را بپیماید. واضح است که پیمودن چنین مسافتی با یک بار شارژ نیازمند یک باتری بزرگ است و همین موضوع باعث شده است موتورسیکلت توز اندازه‌ای بزرگ داشته باشد.

موتورسیکلت توز به فناوری‌های ارتباطی جدید مجهز شده است تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران امروزی باشد. یک نمایشگر 12 اینچی TFT بر روی داشبورد تعبیه شده است که به عنوان هاب مرکزی برای سیستم مسیریاب، پخش مولتی مدیا و اتصال تلفن هوشمند عمل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

یک سیستم صوتی با 6 بلندگو و صدای فراگیر نیز می‌تواند موسیقی مورد علاقه راکبان را پخش کند و تجربه‌ای بی‌نظیر در اختیارشان بگذارد. یک نمایشگر به اندازه یک لپ‌تاپ نیز وجود دارد که می‌توان از آن برای مسیریابی استفاده کرد.

از تجهیزات ایمنی موتورسیکلت توز که به صورت استاندارد ارائه می‌شوند می‌توان به سیستم کنترل باد تایرها، ترمز ABS و سیستم کنترل کشش و پایداری اشاره کرد. این موتورسیکلت به صورت استاندارد از سیستم شارژ سریع TYPE2 پشتیبانی می‌کند و باتری آن می‌تواند ظرف 20 دقیقه بین 20 تا 80 درصد شارژ شود.

تایلند یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در جهان به شمار می‌آید ولی بیشتر تولیدات داخل این کشور توسط کمپانی‌های خارجی مانند هوندا، یاماها، بی ام و و دوکاتی انجام می‌شود و ظهور کمپانی فلو در عرصه جهانی می‌تواند برگ برنده بزرگی برای صنعت موتورسیکلت‌سازی این کشور باشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رونمایی از بزرگترین موتورسیکلت برقی جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز