رونمایی جدیدترین موتورسیکلت هوندا ؛ کروزر محبوب ایرانی ها

موتورسیکلت هوندا Rebel نخستین بار در سال 1985 معرفی شد و طولی نکشید که این کروزر ژاپنی توانست در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی به دست بیاورد. این موتورسیکلت به مرور زمان از لحاظ محبوبیت و آمار فروش جهانی از رقبای آمریکایی‌اش یعنی محصولات هارلی دیویدسون پیشی گرفت و نسل جدید آن نیز با استقبال خریداران روبرو شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، موتورسیکلت هوندا Rebel 1100 مدل 2024 به صورت استاندارد به تجهیزاتی مانند ترمز ABS، کروز کنترل و چهار حالت رانندگی مجهز شده است. زین در ارتفاع مناسبی قرار دارد و باعث می شود راکب آن بسیار راحت باشد. یک نمایشگر دیجیتال ال سی دی نیز اطلاعات لازم را به نمایش می‌گذارد.

پیشرانه دو سیلندر موتورسیکلت هوندا Rebel 1100 مدل 2024 از یک طراحی منحصر به فرد بهره می‌برد و به گفته کمپانی هوندا می‌تواند 50 درصد بیشتر از پیشرانه‌های سنتی نیرو تولید کند.

راز آسمان پایتخت

موتورسیکلت هوندا Rebel 1100 مدل 2024 به یک پیشرانه دو سیلندر چهار زمانه و آب خنک مجهز شده است که 1083 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند 81 اسب بخار نیرو و 92 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. گیربکس از نوع شش سرعته است و قیمت آن در بازارهای جهانی 9499 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز