رونمایی از اسکوتر جدید هوندا که ذهن شما را می خواند

تور لحظه آخری-کاماپرس

کمپانی ژاپنی هوندا که یکی از غول‌های صنعت خودروسازی به شمار می‌آید در ماه مارس در نمایشگاه SXSW 2024 از یک اسکوتر جدید رونمایی خواهد کرد که تحرک فردی را با واقعیت مجازی در هم می‌آمیزد. این اسکوتر که هوندا یونی-وان نامیده شده، بدون دخالت دست هدایت می‌شود و فقط برای یک نفر قابل استفاده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در دورانی که همه خودروسازها تلاش می‌کنند سوخت‌های فسیلی را کنار گذاشته و محصولاتی برقی تولید کنند، کمپانی هوندا نیز از این فرصت استفاده کرده تا تجربه سواری و جابجایی را به کلی دگرگون کند.

اسکوتر هوندا یونی-وان (UNI-ONE) یک وسیله برای جابجایی شخصی است که از فناوری خود-تعادلی بهره می‌برد و به طور کامل بدون دخالت دست رانده می‌شود. سنسورهای این وسیله حرکات بدن فرد را تشخیص داده و برآورد می‌کنند که آیا او قصد دارد در یک مکان ثابت بماند یا با یک سرعت معین در یک مسیر خاص حرکت کند.

راز آسمان پایتخت

اسکوتر یونی-وان از دو سیستم HOT Drive استفاده می‌کند تا بتواند در هر جهتی به نرمی حرکت کند. این اسکوتر برقی می‌تواند با حداکثر سرعت 6 کیلومتر بر ساعت حرکت و وزنی برابر با 109 کیلوگرم را تحمل کند.

کمپانی هوندا قصد دارد امکان استفاده از اسکوتر یونی-وان در گیم‌ها را نیز به وجود بیاورد به گونه‌ای که افراد بتوانند در شهر بازی‌ها و فضاهای باز یا سرپوشیده و در داخل گیم‌ها آن را به کار بگیرند.

با ترکیب تجربه فیزیکی سواری کردن و تفریحات و سرگرمی‌های دیجیتال، کمپانی هوندا یک تجربه چند وجهی جدید خلق می‌کند که این گونه فناوری‌ها را به سطح جدیدی ارتقاء می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز