همه چیز درباره هایپرتراک 1100 اسب بخاری اس وی روور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت اسکاربو وینتاج به تازگی از سومین ساخته خودش با نام اس وی روور رونمایی کرد. این هایپرتراک به طور خاص برای حرکت سریع در مسابقات بیابانی و صخره نوردی‌های حرفه‌ای طراحی و تولید شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هایپرتراک اس وی روور (SV Rover) حاصل 14 سال طراحی و توسعه است. این هایپرتراک در اصل به منظور صحرانوردی طراحی شده ولی مجوز تردد در خیابان را نیز دارد.

بدنه اس وی روور به طور کامل از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته و کف آن 30 اینچ با سطح زمین فاصله دارد. البته ارتفاع آن با انتخاب راننده قابل تنظیم است تا هنگام عبور از مسیرهای ناهموار قدرت مانور بیشتری داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

نیروی پیشران هایپرتراک اس وی روور را یک موتور هشت سیلندر سوپرشارژری تأمین می‌کند که 1100 اسب بخار قدرت دارد. البته جزییات فنی تاکنون به طور دقیق اعلام نشده است ولی می‌دانیم که این موتور به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است و پدل شیفترهایی نیز پشت غربیلک فرمان تعبیه شده‌اند. علاوه بر این پیشرانه، امکان انتخاب یک پیشرانه برقی 1100 اسب بخاری نیز برای مشتریان وجود دارد که نیرویش را از یک باتری لیتیوم-یونی 75 کیلوواتی می‌گیرد.

با توجه به این که هایپرتراک اس وی روور برای حمل سرنشینان زیاد طراحی نشده است از کابینی نسبتاً کوچک بهره می‌برد و فقط دو نفر در آن جا می‌شوند.

شرکت اسکاربو وینتاج تاکنون قیمت رسمی هایپرتراک اس وی روور را اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود قیمت پایه آن 1.5 میلیون دلار باشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز