رونمایی از مزدا سی ایکس 70 مدل 2025 + تصاویر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی مزدا به تازگی از شاسی‌بلند متوسط مزدا سی ایکس 70 مدل 2025 رونمایی کرده است. این خودرساز ژاپنی مدل جدید این شاسی‌بلند را با هفت پکیج متفاوت به بازار عرضه می‌کند تا مطمئن شود می‌تواند به نیاز همه مشتریان در سرتاسر جهان پاسخ بدهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مزدا سی ایکس 70 مدل 2025 با سه نوع پیشرانه مختلف به بازار عرضه می‌شود: دو نسخه مختلف از موتور شش سیلندر 3.3 لیتری e-Skyactive (به همراه سیستن هیبریدی 48 ولتی M-Hybrid Boost) و یک سیستم e-Skyactive PHEV که از یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری و یک موتور برقی تشکیل شده است. این سه نوع پیشرانه همگی در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرند و سیستم چهار چرخ محرک i-Active نیز جزو تجهیزات استاندارد به شمار می‌آید.

نسخه استاندارد موتور شش سیلندر 3.3 لیتری توربو با بنزین معمولی می‌تواند 280 اسب بخار نیرو و 450 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نسخه قوی‌تر، نسخه شش سیلندر 3.3 لیتری e-Skyactive G است که با بنزین سوپر 340 اسب بخار نیرو و 500 نیوتن متر گشتاور دارد.

راز آسمان پایتخت

پیشرانه e-Skyactive PHEV یک باتری 17.8 کیلوواتی را به خدمت می‌گیرد و با بنزین سوپر در مجموع 323 اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

آن‌طور که اعلام شده است مزدا سی ایکس 70  مدل 2025 از بهار امسال قابل خریداری خواهد بود و مشتریان می‌توانند بسته به نیاز خودشان یکی از موتورها را انتخاب کنند. علاوه بر مدل‌های فوق دو مدل هیبرید-پلاگین Premium و Premium Plus نیز به بازار عرضه می‌شوند.

مدل‌های هیبرید-پلاگینی بسیار مجهز هستند و از تجهیزاتی مانند رینگ‌های 21 اینچی مشکی مات، سقف پانارومای برقی، بازکن درب صندوق عقب بدون دخالت دست، برف پاکن‌های حساس به باران، شیشه‌های دودی، گرمکن آینه‌های جانبی، چراغ‌های جلو و چراغ ترمز ال ای دی بهره می‌برند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز