اوشن 2023 ؛ جدیدترین شاسی بلند برقی ساخت کمپانی فیسکر آمریکا (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آن طور که پیداست موج گرایش به خودروهای برقی بر همه شرکت ها تأثیر گذاشته و باعث شده است همه خودروسازان چنین خودروهایی را در سبد محصولات شان بگنجانند. به تازگی نیز کمپانی آمریکایی فیسکر با این موج همراه شده و شاسی بلندی به نام اوشن را روانه بازار کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند برقی فیسکر اوشن مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فیسکر اوشن مدل 2023 یک شاسی بلند زیباست که رقیبی سرسخت برای رنج روور Evoque به شمار می آید و دارای تجهیزات منحصر به فردی است. این شاسی بلند در تیپ های Sport، Ultra، Extreme و One  به بازار عرضه خواهد شد و هنوز قیمت قطعی آن ها اعلام نشده است ولی تخمین زده می شود تیپ پایه قیمتی در حدود 39000 دلار داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

تیپ پایه Sport به یک موتور برقی مجهز است که نیرویش را به چرخ های جلو منتقل می کند. این موتور 275 اسب بخار نیرو دارد و شتاب صفر تا صد این تیپ را به 6.9 ثانیه می رساند. بقیه تیپ ها دارای دو موتور برقی بر روی دو محور هستند و به این ترتیب یک سیستم چهار چرخ محرک ایجاد می شود. این موتورها در مجموع 550 اسب بخار نیرو تولید می کنند و تخمین زده می شود پرشتاب ترین تیپ، بتواند ظرف 3.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز