هیوندای اکسنت 2022 ؛ یک خودروی جذاب برای بازار ایران

لست سکند

فقط به این دلیل که هیوندای اکسنت ارزان تر از بقیه محصولات کمپانی هیوندای است نباید چنین فکر کرد که از تجهیزات کمی برخوردار است. در واقع، مدل 2022 این خودرو به صورت استاندارد به تجهیزات مناسب و جدید مجهزی شده است و همه تیپ های این خودرو رضایت مشتریان را جلب خواهند کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هیوندای اکسنت مدل 2022  در تیپ های SE، SEL و  Limited به بازار عرضه شده است. اجاره هیوندای اکسنت در دبی یکی از راه های است که می توانید این تیپ ها را از نزدیک با هم مقایسه کنید. همچنین، می توانید از کارشناسان سایت سعادت رنت برای این منظور مشاوره بگیرید.تیپ پایه SE ممکن است برخی کم و کاستی ها داشته باشد ولی تیپ میانه SEL از تجیزات مناسبی مانند چراغ های مه شکن، چراغ های اتوماتیک، رینگ های آلومینیومی، گرمکن آینه های جانبی، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 7 اینچی و بسیار موارد دیگر بهره می برد.

موتور چهار سیلندر و 1.6 لیتری هیوندای اکسنت قادر است 120 اسب بخار نیرو تولید کند و این مقدار نیرو را از طریق گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به چرخ های جلو منتقل می کند. تیپ SE به صورت استاندارد از یک نمایشگر 5 اینچی بهره می برد که دارای درگاه یو اس بی و چند درگاه اضافی برای اتصال ابزارهای دیگر است ولی تیپ های SEL و  Limited به یک نمایشگر لمسی 7 اینچی مجهز هستند که فناوری بالاتری نیز دارد.

از تجهیزات ایمنی هیوندای اکسنت 2022 که به صورت سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گیرد می توان به سیستم هشدار تصادف از جلو و ترمز اضطراری اتوماتیک اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت هیوندای اکسنت 2022

قیمت تیپ SE در بازارهای جهانی در حدود 17750 دلار، تیپ SEL در حدود 18995 دلار و تیپ Limited در حدود 20695 دلار اعلام شده است. با توجه به احتمال وارد شدن این خودرو به کشور، چه بازه قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “هیوندای اکسنت 2022 ؛ یک خودروی جذاب برای بازار ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز