فورد اسکیپ 2023 ؛ رقیبی جدی برای تویوتا راو4 (ویدیو)

وقتی در سال 2001 نسخه اولیه فورد اسکیپ به بازار آمد، با ظاهر زیبا، موتور قدرتمند و سیستم چهار چرخ محرک پیچیده اش همه را مجذوب کرد. امروزه نیز مدل جدید این شاسی بلند از محبوبیت زیادی برخوردار است و برای رقابت با رقبایی مانند تویوتا راو4، مزدا سی ایکس 50 و فولکس واگن تیگوان به میدان آمده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فورد اسکیپ مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فورد اسکیپ 2023 در تیپ های پایه، Active، ST-Line و  Platinum  در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مدل هیبرید-پلاگین نیز به صورت مجزا در کنار این تیپ ها عرضه می شود.

تیپ ST-Line فورد اسکیپ 2023 به یک موتور قدرتمند 250 اسب بخاری مجهز شده است که چهار سیلندر است و 2.0 لیتر حجم دارد. در این تیپ اگر پکیج Select را خریداری کنید، سیستم چهار چرخ محرک نیز در اختیارتان قرار می گیرد. از دیگر تجهیزات این تیپ می توان به رینگ های 18 یا 19 اینچی، جلوپنجره مشبک، اسپویلر عقب اشاره کرد.

آریاک سفر

مدل هیبرید-پلاگین فورد اسکیپ 2023 از یک باتری 11.2 کیلوواتی بهره می برد که به این شاسی بلند اجازه می دهد فقط در حالت برقی مسافتی حدود 60 کیلوکتر را بپیماید.

قیمت تیپ پایه فورد اسکیپ 2023 در حدود 28995 دلار، تیپ ST-Line در حدود 31335 دلار و مدل پلاگین-هیبرید در حدود 39995 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فورد
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز