عرضه نسل جدید فولکس واگن تیگوان

لست سکند

فولکس واگن تیگوان یک شاسی‌بلند راحت و کاربردی است و به نظر می‌رسد کمپانی سازنده نهایت تلاشش را کرده تا مدل 2024 نقایص مدل‌های قبلی را نداشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آن‌طور که مدیر کمپانی فولکس واگن در نمایشگاه خودرو مونیخ 2023 عنوان کرده است، فولکس واگن تیگوان و فولکس واگن گلف در آینده برقی خواهند شد تا با دوران جدید هماهنگی داشته باشند. به این ترتیب، می‌توان گفت کمپانی فولکس واگن دیگر موتور درون‌سوز جدیدی تولید نخواهد کرد و از نسل جدید فولکس واگن تیگوان با موتور بنزینی نیز خبری نخواهد بود.

فولکس واگن تیگوان مدل 2024 مانند گذشته به یک موتور دیزل 2.0 لیتری TDI مجهز شده است که 148 اسب بخار نیرو و 360 نیوتن‌متر گشتاور دارد. حداکثر گشتاور در دور 1600 دور بر دقیقه به دست می‌آید و پس از آن جریان نیرو به راحتی در دسترس راننده قرار می‌گیرد. این موتور هنوز هم بر روی تیگوان جواب می‌دهد و در کنار گیربکس هفت سرعته DSG عملکردی خوب از خودش به نمایش می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

فولکس واگن تیگوان مدل 2024 بر جدیدترین پلتفرم MQB evo سوار شده است. این پلتفرم امکان تطابق‌پذیری را برای تیگوان فراهم می‌آورد و باعث می‌شود یک سواری پویا داشته باشد.

آن‌طور که اعلام شده است در اواخر سال 2024 نسخه بنزینی چهار چرخ محرک و نسخه هیبرید-پلاگین تیگوان نیز به بازار خواهد آمد که به ترتیب 201 و 268 اسب بخار قدرت دارند.

فولکس واگن تیگوان مدل 2024 شتاب صفر تا صدی برابر با 9.1 ثانیه دارد و می‌تواند به حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز