رونمایی بی ام و جدید ؛ هیولایی بر روی پیست

لست سکند

بی ام و M3 مدل 2024 یکی از بهترین خودروهای اسپرتی است که امروزه در بازار وجود دارد. این سدان محبوب هم از جای کافی برای اعضاء خانواده برخوردار است و هم نیروی کافی برای قدرت‌نمایی روی پیست را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بی ام و M3 مدل 2024 در تیپ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود، از تیپ پایه گرفته تا تیپ مسابقه‌ای M3 CS، به این ترتیب می‌تواند رضایت هر راننده‌ای را به دست آورد.

یکی از تفاوت‌های اساسی که در بی ام و M3 مدل 2024 به وجود آمده، بالا رفتن عملکرد به لطف استفاده از مهندسی هوشمندانه است. در واقع، بر روی موتور و شاسی تغییری داده نشده ولی خودرو بسیاری از وزن اضافه‌اش را از دست داده است، به گونه ای که در تیپ CS به واسطه کاهش وزن، نیرو به اندازه 40 اسب بخار افزایش یافته است.

راز آسمان پایتخت

هر چهار تیپ بی ام و M3 مدل 2024 به یک موتور شش سیلندر دو توربوشارژری 3.0 لیتری مجهز شده‌ ولی هر تیپ به گونه‌ای طراحی شده است که عملکردی متفاوت داشته باشد. بعضی تیپ‌ها برای استفاده روزمره مناسبند و برخی تیپ‌ها نیز می‌توانند هیولایی بر روی پیست باشند. البته همگی پر سرعت هستند و شتاب صفر تا صدی زیر 5 ثانیه دارند.

تیپ پایه M3 توازنی عالی بین اسپرت بودن و هندلینگ برقرار کرده است، هندلینگ و قدرت تیپ  Competition به گونه‌ای است که آن را برای پیست مناسب می‌کند و تیپ xDrive علاوه بر داشتن ویژگی های تیپ Competition، سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را نیز به آن‌ها می‌افزاید.

تیپ CS شتاب صفر تا صدی برابر با 3.2 ثانیه دارد و تمام تلاشش را کرده تا امکان تردد در خیابان را از دست ندهد. حداکثر سرعت همه تیپ‌ها بین 250 تا 290 کیلومتر اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز