شاسی بلند تمام برقی نئو کلاس ؛ نمایانگر آغاز یک عصر جدید برای برند بی ام و

لست سکند

جدیدترین تصاویری که از شاسی‌بلند تمام برقی نئو کلاس منتشر شده نشان می‌دهد که سال 2025 و همزمان با عرضه این خودرو، یک نقطه عطف در تاریخ برند بی ام و ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاسی‌بلند جدید و برقی بی ام و که بر روی پلتفرم نسل جدید نئو کلاس (Neue Klasse) سوار می‌شود، آخرین فناوری‌ها و زبان طراحی آینده برند بی ام و را به تصویر می‌کشد.

آن طور که اعلام شده، بین سال‌های 2025 تا 2027 دستکم شش خودرو بی ام و به صورت تمام برقی تولید خواهد شد و همگی از کانسپ ویژن نئو کلاس که در نمایشگاه خودرو مونیخ 2023 رونمایی شد، الهام می‌گیرند.

طراحی شاسی‌بلند تمام برقی و جدید بی ام و نیز به میزان زیادی از همین کانسپت برگرفته شده است، ولی احتمال دارد در نسخه نهایی که بر روی خط تولید می‌رود برخی از جزییات دستخوش تغییر شوند.

راز آسمان پایتخت

پیشرانه شاسی‌بلند تمام برقی بی ام و از نسل ششم فناوری eDrive خواهد بود و این بدان معناست که برد آن بیش از 30 درصد افزایش خواهد یافت و باتری 30 درصد سریع‌تر شارژ خواهد شد. به این ترتیب، شاسی‌بلند تمام برقی بی ام و نئو کلاس می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی بیش از 560 کیلومتر را بپیماید.

انتظار می‌رود تیپ‌های استاندارد به یک موتور برقی مجهز شوند که بر روی محور عقب تعبیه می‌شود ولی پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده که امکان نصب چهار موتور برقی نیز وجود دارد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز