بی ام و M4 مدل 2024 ؛ جذاب تر و قوی تر از همیشه ظاهر می شود

لست سکند

بی ام و M4 در سال 2024 مورد بازنگری قرار گرفته و قدرت بیشتری پیدا کرده است. نسخه‌های کوپه و کروک فقط به صورت چهار چرخ محرک عرضه می‌شوند و قرار است از ماه آوریل در بازارهای جهانی با قیمت پایه 84250 پوند، فروخته شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خودروهای سری M در آمریکا، چین، آلمان و انگلستان همیشه فروش بسیار بالایی داشته‌اند و انتظار می‌رود بی ام و M4 مدل 2024 نیز فروش بسیار خوبی را تجربه کند. این خودرو پرطرفدار به تازگی مورد بازنگری قرار گرفته و سر سیلندر آن به صورت 3 بعدی ریخته‌گری شده است. همه این تغییرات دست به دست هم می‌دهند تا چه بر روی پیست و چه بر روی جاده حداکثر سرعت و لذت رانندگی را در اختیار سرنشینان بگذارند.

پیشرانه قدرتمند و شش سیلندر بی ام و M4 مدل 2024 قادر است 523 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

راز آسمان پایتخت

بی ام و M4 کوپه مدل 2024 می‌تواند ظرف 3.5 ثانیه از حالات سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و حداکثر تا 250 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. البته چنانچه پکیج M Driver را خریداری کنید، حداکثر سرعت تا 280 کیلومتر بر ساعت افزایش می‌یابد.

نسخه کروک که قدری سنگین‌تر است شتاب صفر تا صدی برابر با 3.7 ثانیه دارد و حداکثر سرعت آن نیز 250 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

نیروی موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در اختیار سیستم xDrive گذاشته می‌شود که می‌تواند در صورت تمایل راننده، نیروی بیشتری به چرخ‌های جلو منتقل کند.

سیستم تعلیق و فرمان در مقایسه با مدل قبل تغییر چندانی نکرده‌ ولی چراغ‌های ال ای دی ماتریکس و چراغ ترمزهای لیزری از موارد جدیدی است که در مدل 2024 به چشم می‌خورند. طراحی بدنه تغییر عمده‌ای نکرده، ولی برای کسانی که طراحی خاص‌تری می‌خواهند رینگ‌های نقره‌ای رنگ قابل سفارش هستند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز