آنچه درباره بی ام و M8 مدل 2024 باید بدانید

لست سکند

بی ام و M8 که جایگزین بی ام و M6 شده، اکنون در نسخه‌های کوپه، کروک و گرن کوپه در اختیار مشتریان قرار گرفته تا آمیزه‌ای خارق‌العاده از سرعت و لوکس بودن را برای آنان به ارمغان بیاورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بی ام و M8 مدل 2024 در سه نسخه کوپه، کروک و گرن کوپه (کوپه چهار در) به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند توجه دوستداران کروک‌های لوکس، کوپه‌های اسپرت و سدان‌های مسافرتی اسپرت را به خود جلب کند.

بی ام و M8 مدل 2024 که پرچمدار خودروهای سری M بی ام و به شمار می‌آید به یک موتور هشت سیلندر 4.4 لیتری دو توربوشارژری مجهز شده است که می‌تواند 625 اسب بخار نیرو و 750 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این میزان از نیرو و گشتاور از طریق یک گیربکس استپترونیک هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ فرستاده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

شتاب صفر تا 100 بی ام و M8 مدل 2024 بین 2.9 تا 3.1 ثانیه بسته به نوع بدنه متغیر است و در این میان نسخه کروک کمترین شتاب را دارد.

طبق توافقی که بین کمپانی‌های مرسدس بنز و بی ام و صورت گرفته، هیچ وسیله نقلیه‌ای با سرعت بالاتر از 250 کیلومتر بر ساعت نباید تولید شود و به همین خاطر سرعت بی ام و M8 مدل 2024 به صورت الکترونیکی تا همین حد محدود شده است. البته چنانچه پکیج M Driver را خریداری کنید، سرعت 305 کیلومتر بر ساعت نیز دست یافتنی است.

از تجهیزات ایمنی بی ام و M8 مدل 2024 می‌توان به سیستم کنترل پایداری دینامیک، سیستم کنترل ترمز دینامیک، کروز کنترل تطبیقی، چراغ‌های تطبیقی، دوربین دید در شب عقب، دوربین‌های دید 360 درجه، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم پیشگیری از تصادف جلو به همراه ترمز اضطراری و سیستم تشخیص عابران پیاده اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز