رونمایی از خودروی جدید بوگاتی

به ندرت دیده می‌شود که بوگاتی محصول جدیدی عرضه بکند و از زمانی که این کمپانی به گروه فولکس واگن ملحق شده فقط دو مدل به بازار عرضه کرده است. بوگاتی ویرون در سال 2005 و بوگاتی شیرون در سال 2016 معرفی شدند و حالا در سال 2024 سرانجام شاهد رونمایی از یک محصول جدید خواهیم بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها حرف و حدیث‌های زیادی در مورد نوع پیشرانه بوگاتی جدید شنیده می‌شود و مدیران این کمپانی نیز در پاسخ به پرسش خبرنگاران در این زمینه گفته‌اند که همه چیز در میانه امسال مشخص خواهد شد.

تنها اطلاعاتی که تاکنون تأیید شده این است که بوگاتی جدید همچنان از موتور درون‌سوز بهره خواهد برد ولی از نوع 16 سیلندر نخواهد بود. در واقع، آن موتور 8 سیلندر چهار توربوشارژری بازنشسته شده است و رودستر بوگاتی میسترال و ماشین مسابقه ای بوگاتی بولاید آخرین خودروهایی هستند که به آن مجهز شده‌اند.

علاوه بر این، خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که پیشرانه جدید یک موتور 8.3 لیتری تنفس طبیعی و 16 سیلندر خواهد بود و به موتور لامبورگینی روئلتو شباهت خواهد داشت. از طرفی، مدیران رسمی بوگاتی تأیید کرده‌اند که بوگاتی جدید هیبریدی خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

کمپانی بوگاتی از سال 2021 سرگرم طراحی این خودرو جدید است و گفته شده است که از شاسی جدیدی نیز بهره خواهد برد. شنیده می‌شود این خودرو جدید بسیار خاص‌تر از بوگاتی‌های قبلی خواهد بود و به خودروهای آینده تعلق خواهد داشت.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بوگاتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز