همه چیز درباره هیوندای سانتافه هیبریدی مدل 2024

سانتافه هیبریدی مدل 2024 یکی از زیباترین شاسی‌بلندهای امسال به شمار می‌آید و از توانایی‌های آفرودی مناسبی نیز بهره می‌برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با رونمایی از هیوندای سانتافه مدل 2024 علاوه بر این که با چهره بسیار جدید و آینده‌نگرانه آن روبرو شدیم، این خبر نیز منتشر شده که پیشرانه آن از نوع هیبریدی است و مصرف سوخت بسیار کمی خواهد داشت.

اولین چیزی که در هیوندای سانتافه هیبریدی مدل 2024 جلب توجه می‌کند نمای جعبه‌ای شکل و جدید آن است که هیچ رد پایی از طراحی نسل‌های قبلی در آن به جا نمانده است. به نظر می‌رسد در طراحی این شاسی بلند پرطرفدار از کانسپت N Vision 74 الهام گرفته شده که قرار است اهداف هیوندای در زمینه طراحی را به جهانیان نشان دهد. چراغ‌های جلو و عقب نیز طراحی خاصی با الگوی حرف H دارند که لوگوی جدید هیوندای را به نمایش می‌گذارند.

راز آسمان پایتخت

هیوندای سانتافه هیبریدی مدل 2024 فقط با یک نوع پیشرانه به بازار عرضه می‌شود: یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری توربو که در کنار یک موتور برقی قرار می‌گیرد. این ترکیب می‌تواند 232 اسب بخار نیرو و 368 اسب بخار نیرو تولید کند. پیشرانه هیبریدی سانتافه 2024 در کنار یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد و نیرو را به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

هیوندای سانتافه هیبریدی مدل 2024 می‌تواند ظرف 9.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر تا 190 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

با یک نگاه به هیوندای سانتافه هیبریدی مدل 2024 می‌توان متوجه شد که هنگام طراحی آن توانایی‌های آفرودی در نظر گرفته شده است. کف این شاسی بلند نیز 9.6 اینچ از سطح زمین فاصله دارد که باعث می‌شود برای بیراهه‌نوردی بسیار مناسب باشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز