لکسوس IS مدل 2024 ؛ یک سدان لوکس، اسپرت و هیجان انگیز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی لکسوس همچنان به عرضه خودروهای لوکس برای علاقه‌مندان به این گونه خودروها ادامه می‌دهد و محصولاتش توازن خوبی بین لوکس بودن و شور و هیجان رانندگی ایجاد می‌کنند. لکسوس IS مدل 2024 یک خودرو اسپرت و لوکس به معنای واقعی است و یکی از بهترین سدان‌های دیفرانسیل عقبی است که هم اکنون در خط تولید قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لکسوس IS مدل 2024 هم به صورت دیفرانسیل عقب (به صورت استاندارد) و هم به صورت چهار چرخ محرک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. پکیچ F Sport نیز برای تیپ‌های مختلف به صورت سفارشی قابل خریداری است و عملکرد را در این سدان اسپرت افزایش می‌دهد.

لکسوس IS مدل 2024 با چهار پیشرانه مختلف به بازار عرضه می‌شود. موتور پایه که بر روی تیپ IS 300 دیفرانسیل عقب تعبیه شده است یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری است که 241 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مقدار نیرو و گشتاور برای لذت بردن از هندلینگ بی‌نظیر لکسوس کافی است ولی کسانی که شور و هیجان بیشتری می‌خواهند می‌توانند تیپ IS 300 را انتخاب کنند که به سیستم چهار چرخ محرک الکترونیکی مجهز است و موتور شش سیلندر و 3.5 لیتری آن 260 اسب بخار قدرت دارد.

راز آسمان پایتخت

 سیستم چهار چرخ محرک الکترونیکی در شرایط عادی گشتاور را به نسبت 30:70 بین چرخ‌های جلو و عقب توزیع می‌کند ولی در شرایط خاص می‌تواند 50 درصد از گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این موتور قدرتمند و شش سیلندر در کنار یک گیربکس شش سرعت اتوماتیک قرار می گیرد تا بتواند عطش چهار چرخ تشنه به نیرو و گشتاور را برطرف کند.

تیپ IS 350 هم به صورت دیفرانسیل عقب و هم به صورت چهار چرخ محرک عرضه می‌شود و از پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتری بهره می‌برد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز