گام بلند کمپانی آمریکایی فیکسر برای تسخیر بازار خودروهای برقی

فیسکر اوشن یک شاسی‌بلند برقی متفاوت با ظاهری چشم‌نواز است که توانسته مشتریان زیادی را در سرتاسر جهان به سوی خودش جذب کند. البته این خودرو برقی مانند تسلاهای اولیه نیازمند برخی تغییرات کوچک است تا به خودرویی عالی و بی‌نقص تبدیل شود. با این حال، فیسکر اوشن مدل 2024 به تجهیزاتی خاص مجهز شده که آن را از رقبایش متمایز می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آن‌طور که پیداست کمپانی آمریکایی فیسکر قصد دارد بازار خودروهای برقی را تسخیر کرده و سیلی از خودروها با باتری‌های بزرگ و ظاهر چشم‌نواز به این بازار بسیار رقابتی وارد کند. به جز شاسی‌بلند فیسکر اوشن جدید، این کمپانی قرار است به زودی یک پیکاپ و یک خودرو اسپرت سه موتوره نیز به بازار معرفی کند.

شاسی بلند فیسکر اوشن یک خودرو برقی است که رقیب اصلی تسلا مدل Y به شمار می‌آید. این شاسی بلند در سه تیپ Sport،  Ultra و  Extreme در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و به تجهیزات مناسبی مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

فیسکر اوشن تیپ Extreme به یک باتری 106 کیلوواتی و دو موتور برقی مجهز شده است. این موتورها در مجموع می‌توانند 556 اسب بخار نیرو و 737 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند که نیرو و گشتاور شگفت‌انگیزی است. نیروی موتورها از طریق یک گیربکس تک سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود و شتاب صفر تا 100 این شاسی‌بلند را به 3.9 ثانیه می‌رساند.

فیسکر اوشن تیپ Extreme با یک بار شارژ می تواند مسافتی بیش از 708 کیلومتر را بپیماید و حداکثر سرعت آن نیز 206 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز