قوی ترین و سریع ترین موتورسیکلت برقی جهان در سال 2024

لست سکند

وقتی صحبت از سوخت آینده خودروها و موتورسیکلت‌ها به میان می‌آید، استفاده از نیروی برق یکی از گزینه‌های مطرح است، ولی پذیرفتن این انرژی از سوی موتورسیکلت‌ها ممکن است مدتی زمان ببرد چون در مقایسه با خودروها حساسیت بیشتری نسبت به وزن اضافی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تا کنون وزن اضافی باتری در بسیاری از موتورسیکلت‌های برقی باعث شده است گشتاور و عملکرد آن‌ها پایین بیاید و یا باعث بشود برد آن‌ها به اندازه‌ای باشد که فقط برای رفت و آمدهای درون شهری مناسب باشند. با این حال، موتورسیکلت‌هایی برقی نیز وارد میدان شده‌اند که چنان عملکرد بالایی از خود نشان می‌دهند که پیشتر حتی در موتورسیکلت‌های بنزینی نیز دیده نشده است.

موتورسیکلت برقی لایتنینگ LS-218 وقتی نخستین بار در سال 2015 وارد بازار شد رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرد و موتورسیکلت‌های بنزینی را پشت سر گذاشت. لایتنینگ LS-218 در حال حاضر سریع‌ترین موتورسیکلتی است که مجوز تردد در جاده را دارد و همه این دستاوردها به لطف کاهش وزن باتری، افزایش زمان نیاز به شارژ مجدد و همچنین افزایش برد به دست آمده است.

راز آسمان پایتخت

موتورسیکلت برقی لایتنینگ LS-218 می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 540 کیلومتر را بپیماید. پیشرانه برقی این موتورسیکلت نیرویی برابر با 244 اسب بخار و گشتاوری 300 نیوتن‌متری تولید می‌کند و اگر در یک جاده بی‌پایان تخته گاز کنید، عدد 350 را بر روی کیلومترشمار دیجیتال آن خواهید خواند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز