خداحافظی با ابرخودرو افسانه ای آئودی آر 8

لست سکند

ابرخودرو 10 سیلندر آئودی آر8 پس از دو نسل به پایان عمر خودش رسید و آخرین نسخه آن راهی موزه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پس از دو نسل حضور موفق در بازارهای جهانی و تولید نسخه‌هایی متفاوت از آئودی آر8، این ابرخودرو سرانجام به خط پایان رسید و هفته گذشته آخرین نمونه از آن کارخانه خارج شد.

آخرین نمونه از آئودی آر8، یک نسخه از تیپ پرفورمنس ادیشن (Performance Edition) است که رنگ زرد بر روی آن نشسته است. این نمونه به رینگ‌های 20 اینچی فولادی و پنل‌های فیبرکربنی بر روی بدنه مجهز شده است و در اختیار هیچ مشتری قرار نخواهد گرفت، بلکه برای همیشه در موزه آئودی تردیشن که در شهر اینگولشتات آلمان قرار دارد جا خوش خواهد کرد. جالب است بدانید این شهر به خاطر وجود موزه خودروهای کلاسیک آئودی از شهرتی جهانی برخوردار است و همه ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این موزه به اینگولشتات سفر می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

با این که تولید آخرین نسخه از آئودی آر8 در سال 2022 اعلام شده بود ولی کمپانی آئودی با تأخیر و به تازگی آن را تولید کرده است.

این احتمال وجود دارد که آئودی آر8 در قالب یک خودرو برقی دوباره به بازار برگردد ولی این موضوع تا کنون از طرف کمپانی سازنده تأیید نشده است. از سویی، می‌دانیم که آئودی قصد دارد ظرف 10 سال آینده فقط خودروهای برقی تولید کند و تا کنون نیز از خودروهای برقی آئودی A5، آئودی  Q5 و آئودی A6 e-tron  رونمایی کرده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز