نیسان جوک فیس لیفت 2024 ؛ یک شاسی بلند زیبا و کم مصرف

لست سکند

کمپانی نیسان برای سال 2024 کابین داخلی نیسان جوک را تغییر داده و به روزرسانی‌های فنی زیادی بر روی آن اعمال کرده است. نقطه قوت نیسان جوک یعنی کم مصرف بودن آن، به ویژه در نسخه هیبریدی، همچنان حفظ شده است و نمای ظاهری آن نیز رقبا را به مبارزه می‌طلبد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسل کنونی نیسان جوک که نسل دوم آن به شمار می‌آید در سال 2017 به بازار آمده است ولی همچنان بسیار پرطرفدار است و در سال 2023 در بین 10 خودرو پر فروش انگلستان توانسته است جایگاه هشتم را به دست بیاورد.

 بیشتر تغییراتی که بر روی نیسان جوک فیس لیفت 2024 اعمال شده است در کابین داخلی آن به چشم می‌خورد. نخستین موردی که توجه را به خودش جلب می‌کند نمایشگر 12.3 اینچی جدید است که مشابه آن در شاسی بلندهایی مانند نیسان قشقایی و نیسان آریا دیده می‌شود. این نمایشگر جدید هشت درجه به سمت راننده چرخیده و فضای راحت‌تری نیز برای راننده فراهم شده است.

راز آسمان پایتخت

نیسان جوک هیبریدی مدل 2024 در مقایسه با گذشته تغییر چندانی نکرده است. در این نسخه یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری در کنار یک موتور برقی قرار می‌گیرد که در مجموع می‌توانند 141 اسب بخار نیرو تولید کنند.

نیسان جوک هیبریدی مدل 2024 به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک مجهز شده است که نیروی موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. شتاب صفر تا 100 این نسخه 10.1 ثانیه و حداکثر سرعت آن 165 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

نسخه تمام برقی نیسان جوک سال 2028 از راه خواهد رسید و در آن سگمنت به رقابت با رقبایش ادامه خواهد داد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز