با دور بردترین شاسی بلند تمام برقی آشنا شوید

نخستین شاسی‌بلند برقی و مدرنی که به بازار آمد تویوتا راو 4 برقی بود که در آغاز دوران گذار از سوخت‌های فسیلی و کنار گذاشتن موتورهای احتراقی، خودرو بسیار موفق و محبوبی به شمار آمد. تویوتا راو 4 برقی هنوز هم بر روی جاده‌ها حضور دارد و به گفته کمپانی سازنده حداکثر برد آن به 215 کیلومتر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه خودروهای برقی زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند بردی بین چهار تا پنج برابر مدل اولیه تویوتا راو 4 برقی داشته باشند. در این مدت فناوری تولید باتری در مقایسه با بیست سال قبل پیشرفت زیادی کرده است و همه خودروسازها می‌توانند به باتری‌های با کیفیت و پر ظرفیت دسترسی داشته باشند.

در میان شاسی‌بلندهای بزرگ، کادیلاک اسکالید همیشه برتر و بزرگ‌تر بوده است. از زمان عرضه این خودرو، از آن در موزیک ویدیوها و سریال‌های تلویزیونی زیادی استفاده شده است و هنگامی که صحبت از شاسی‌بلندهای لوکس و دور برد به میان می‌آید، باز هم کادیلاک اسکالید است که مقام اول را از آن خودش می‌کند. البته نسخه برقی کادیلاک اسکالید که کادیلاک اسکالید IQ نام دارد تابستان 2024 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و از توانایی‌های زیادی برخوردار خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

کادیلاک اسکالید IQ مدل 2024 به دو موتور برقی مجهز می‌شود که در مجموع می‌توانند 750 اسب بخار نیرو و 1064 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند. این اعداد و ارقام بسیار شگفت‌آور هستند ولی گویا قرار است این شاسی بلند لوکس و بزرگ برگ برنده دیگری نیز رو کند و با یک بار شارژ بردی بیش از 724 کیلومتر داشته باشد.

در حال حاضر، فقط شاسی بلند ریوان می‌تواند از نظر اندازه و قدرت با کادیلاک اسکالید IQ رقابت کند ولی در زمینه برد هنوز 80 کیلومتر عقب‌تر است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز