با تویوتا کرولا جی آر مدل 2024 آشنا شوید

تویوتا کرولا جی آر چندین سال است که در بازار حضور دارد و به لطف موتور قدرتمند، سیستم تعلیق بی‌نظیر و سیستم چهار چرخ محرک مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. مدل 2024 این هات هچ پرطرفدار نیز دستخوش تغییراتی شده و قدرتمندتر و زیباتر از همیشه ظاهر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تویوتا کرولا جی آر مدل 2024 در دو تیپ Circuit Edition و Premium Edition به بازار عرضه می‌شود که تیپ اول به صورت استاندارد با سقف فیبر کربنی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. گفتنی است امسال تیپ Morizo Edition از خط تولید حذف شده است.

تأمین نیروی پیشران تویوتا کرولا جی آر مدل 2024 بر عهده یک موتور قدرتمند سه سیلندر 1.6 لیتری گذاشته شده که 300 اسب بخار و 370 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان از نیرو و گشتاور با توجه به حجم و تعداد سیلندرهای این موتور بسیار شگفت انگیز است و توجه کارشناسان را به خود جلب کرده است. نکته جالب توجه دیگر این است که این هات هچ تهاجمی به گیربکس دستی و سیستم چهار چرخ محرک مجهز شده و می‌تواند در سگمنت خودروهای هات هچ به رقابت با بزرگان بپردازد.

راز آسمان پایتخت

گیربکس تویوتا کرولا جی آر مدل 2024 از نوع شش سرعته دستی است و حداکثر سرعت آن 230 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این هات هچ قدرتمند می‌تواند ظرف 4.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

تویوتا کرولا جی آر مدل 2024 به سیستم ایمنی Sense 3.0 مجهز شده که شامل تجهیزاتی همچون سیستم پیشگیری از تصادف و تشخیص عابران پیاده، سیستم هشدار عبور از خط، نوربالای اتوماتیک، سیستم هشدار نقاط کور، دوربین عقب و سیستم کنترل باد تایرهاست.

از دیگر تجهیزات تویوتا کرولا جی آر مدل 2024 می‌توان به سیستم کنترل کشش و پایداری، ترمز ضد قفل برای هر چهار چرخ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کروز کنترل راداری و سیستم تشخیص تابلوهای جاده اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز