شاسی بلند جدید آمریکایی رکوردها را جا به جا کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه خودروهای شاسی‌بلند زیادی در بازار وجود دارند که از توانایی‌های بالای آفرودی برخوردارند، سه ردیف صندلی دارند و برقی هستند، ولی هیچکدام نمی‌تواند مانند ریوان R1S مدل 2024 در هر سه زمینه بدرخشد. این شاسی‌بلند جدید در خیابان چالاک و در صحرا توانمند است و به راحتی می‌توان از کم و کاستی‌هایش چشم پوشید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ریوان R1S مدل 2024 یک شاسی‌بلند تمام برقی با سه ردیف صندلی است که توسط یک کمپانی آمریکایی تولید می‌شود. این خودرو جدید زیبا، قدرتمند و جادار است و در مقایسه با بسیاری از شاسی‌بلندهای دیگر توانایی‌های آفرودی بیشتری دارد. در یک کلام می‌توان گفت اگر کسی به دنبال یک شاسی‌بلند برقی تمام عیار و همه کاره می‌گردد، ریوان R1S مدل 2024 می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

تیپ چهار موتوره ریوان R1S که به هر چرخ آن یک موتور برقی اختصاص داده شده است 835 اسب بخار قدرت دارد و همین میزان نیرو کافی است تا این شاسی‌بلند 3175 کیلوگرمی را ظرف 3.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. حتی تیپ پایه نیز 533 اسب بخار قدرت دارد و هنگام بیراهه‌نوردی نیروی بسیار خوبی در اختیار راننده می‌گذارد. علاوه بر این، کف شاسی‌بلند ریوان R1S مدل 2024 در حدود 15 اینچ از سطح زمین فاصله دارد، به این ترتیب با آن به هر کجا که بخواهید می توانید بروید.

راز آسمان پایتخت

کابین داخلی ریوان R1S مدل 2024 بسیار جادار است و از صندلی‌های ردیف سوم نیز بهره می‌برد. البته صندلی‌های ردیف سوم برای سفرهای طولانی زیاد راحت نیستند ولی در سفرهای کوتاه حتی افراد بلند قد نیز می‌توانند به راحتی روی آن‌ها بنشینند.

از تجهیزات ایمنی ریوان R1S مدل 2024 می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم پیشگیری از تصادف از جلو به همراه ترمز اضطراری اتوماتیک و سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز