دوج چارجر 2025 ؛ نخستین خودرو عضلانی تمام برقی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمپانی دوج به تازگی پرده‌ها را از روی چارجر 2025 کنار زده است و تصاویری از آن را در شبکه اجتماعی ایکس به نمایش گذاشته است. این خودرو نخستین خودرو عضلانی تمام برقی خواهد بود، البته این احتمال نیز وجود دارد که دوج چارجر 2025 با موتور بنزینی شش سیلندر نیز عرضه بشود ولی کمپانی سازنده این خبر را تأیید نکرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پس از این که در سال 2022 کمپانی دوج از کانسپت دوج چارجر برقی رونمایی کرد، اکنون نمونه پیش از تولید آن را به نمایش گذاشته است که شباهت‌های زیادی به آن کانسپت دارد. به این ترتیب، دوج چارجر مدل 2025 نخستین خودرو عضلانی تمام برقی خواهد بود که روانه بازار می‌شود.

با این که هواداران موتورهای هشت سیلندر ممکن است خواهان بازگشت این گونه موتورها باشند ولی احتمال این کار بسیار کم است چون مقررات اقتصادی و قوانین مربوط به آلایندگی هوا سختگیرانه‌تر شده‌اند، به این ترتیب چنانچه دوج چارجر 2025 به موتور کم مصرف‌تر شش سیلندر مجهز شود کار معقولانه‌تری به نظر می‌رسد ولی همان‌طور که پیشتر گفته شد این خبر تاکنون تأیید نشده است.

راز آسمان پایتخت

کمپانی دوج اواخر سال 2024 را به عنوان زمان عرضه دوج چارجر مدل 2025 به بازار اعلام کرده است، با این ترتیب انتظار می‌رود در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری از این خودرو عضلانی جدید و تمام برقی به گوش برسد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : دوج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز