همه چیز درباره بنتلی کنتیننتال جی تی مدل 2024

تور لحظه آخری-کاماپرس

از زمانی که در سال 2018 نسل سوم بنتلی کنتیننتال جی تی به بازار عرضه گردید تغییرات کمی بر روی آن صورت گرفته ولی هر سال به روزرسانی‌هایی برای آن انجام شده است. در سال 2024 نیز یک تیپ جدید به بازار عرضه می‌شود و جزییات نمای خارجی نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در بهار سال 2024 تیپ جدید 12 Speed Edition بنتلی کنتیننتال جی تی به بازار عرضه خواهد شد که به موتور 12 سیلندر مجهز است و فقط 120 نسخه از آن تولید می شود. نسل کنونی بنتلی کنتیننتال جی تی به یک موتور شش لیتری 12 سیلندر مجهز است که 659 اسب بخار نیرو و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور می‌تواند کنتیننتال جی تی را به حداکثر سرعت 335 کیلومتر بر ساعت برساند و شتاب صفر تا صدی برابر با 3.5 ثانیه برای آن رقم بزند.

موتور مذکور بر روی تیپ Mulliner  و  Speed تعبیه شده است و با نصب بر روی تیپ جدید 12 Speed Edition که به تعداد محدود تولید می‌شود، برای همیشه با بنتلی خداحافظی خواهد کرد. بقیه مدل‌های کوپه و کروک بنتلی کنتیننتال جی تی به یک موتور هشت سیلندر 4.0 لیتری و دو توربوشارژری مجهز می‌شوند که 550 اسب بخار نیرو و 770 نیوتن متر گشتاور دارد.

راز آسمان پایتخت

انتقال نیرو به هر چهار چرخ از طریق یک گیربکس هشت سرعته و دوکلاچه صورت می‌گیرد که ساخت کمپانی پورشه است. سیستم چهار چرخ محرک Active نیرو را در هرجا که لازم باشد توزیع می‌کند. این سیستم به صورت پیش فرض نیرو را به چرخ‌های عقب می‌فرستد و در صورتی که لغزندگی بر روی سطح جاده تشخیص بدهد نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بنتلی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز