تسلا مدل 3 فیس لیفت 2024 ؛ زیباتر از گذشته به بازار آمد

کمپانی تسلا به تازگی اعلام کرده است که مشتریان می‌توانند از اواخر ژانویه 2024 نسخه فیس‌لیفت شده تسلا مدل 3 را خریداری کنند. این فیس‌لیفت جدید در نمایشگاه خودرو مونیخ 2023 به نمایش گذاشته شده بود و اکنون با بردی بیشتر قابل خریداری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تسلا مدل 3 توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند و به یکی از محبوب‌ترین خودروهای برقی جهان تبدیل بشود، کمپانی تسلا نیز امیدوار است نسخه فیس‌لیفت شده 2024 با به روزرسانی‌هایی که روی آن صورت گرفته و برد آن نیز افزایش یافته است، همچنان بتواند مانند گذشته فروش خوبی را تجربه کند. این خودرو برقی پرطرفدار، رقبایی مانند هیوندای آیونیک 6، بی ام و i4، پولستار 2 و تازه واردهایی مثل کیا EV4 و بی وای دی Seal به مبازره می‌طلبد.

کمپانی تسلا جزئیات تغییری که بر روی باتری تسلا مدل 3 انجام گرفته است را اعلام نکرده است ولی مدعی است برد آن افزایش یافته است. تسلا مدعی است نسخه دیفرانسیل عقب 554 کیلومتر و نسخه Long Range بیش از 675 کیلومتر برد دارند. شتاب صفر تا 100 نیز به ترتیب 5.8 و 4.2 ثانیه اعلام شده است. انتظار می رود نسخه Performance که تیز و فرزتر است و شتابی در حدود 3 ثانیه دارد نیز به زودی با فیس‌لیفت جدید وارد بازار بشود.

راز آسمان پایتخت

مدت زمانی که طول می‌کشد تا باتری 250 کیلوواتی تسلا مدل 3 شارژ بشود نیز هنوز رکورد سریع‌ترین مدت شارژ در دنیا را در دست دارد و ظرف مدت 15 دقیقه می‌تواند به میزان شارژی دست بیابد که برای پیمودن 280 کیلومتر کفایت می‌کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : تسلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز