تجهیزات و ویژگی های خاص هیوندای آی 10 مدل 2024

تور لحظه آخری-کاماپرس

هیوندای آی 10 N Line یک خودرو محبوب شهری است که به لطف هندلینگ عالی‌، همیشه مشتریان را راضی نگه داشته است. علاه بر این، ظاهر و سبک و سیاق مسابقه‌ای این خودرو شهری برای جوانان بسیار جذاب است و از نظر جا و تجهیزات نیز کم و کسری ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هیوندای آی 10 N Line رقبایی مانند پژو 108، سیتروئن سی1، اپل ویوا و اشکودا سیتیگو را پیش روی خودش دارد و در فیس لیفتی که در سال 2023 بر روی آن صورت گرفته است قدرت رقابت بیشتری پیدا کرده است.

هیوندای آی 10 N Line مدل 2024 به یک موتور بنزینی سه سیلندر 1.0 لیتری توربو مجهز شده است که 99 اسب بخار نیرو و 172 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مقدار از نیرو و گشتاور برای خودرویی با این ابعاد کافی است و می‌تواند شتاب خوبی برای آن به ارمغان بیاورد.

راز آسمان پایتخت

گیربکس هیوندای آی 10 N Line مدل 2024 از نوع پنج سرعته دستی است و کار با آن بسیار لذت‌بخش است و نیروی موتور از طریق این گیربکس به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. از تجهیزات این خودرو می‌توان به گرمکن غربیلک فرمان، گرمکن صندلی‌های جلو و نمایشگر لمسی هشت اینچی اشاره کرد. کابین داخلی بسیار جادار است و حتی برای بزرگسالان قد بلند نیز فضای سر به اندازه کافی وجود دارد.

هیوندای آی 10 N Line مدل 2024 می‌تواند به حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر سرعت دست بیابد و شتاب صفر تا 100 آن نیز 10.5 ثانیه اعلام شده است. این خودرو در هر کیلومتر فقط 123 گرم گاز آلاینده CO2 تولید می‌کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تجهیزات و ویژگی های خاص هیوندای آی 10 مدل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز