همه حرف و حدیث ها درباره شاسی بلند شورولت کوروت

تور لحظه آخری-کاماپرس

اخیراً حرف‌ و حدیث‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که محبوب‌ترین محصول کمپانی جنرال موتورز یعنی شورولت کوروت به زودی چند اینچ ارتفاع خواهد گرفت و به یک شاسی‌بلند تبدیل می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر می‌رسد کمپانی شورولت فقط به منظور کسب سود بیشتر تصمیم گرفته کوروت را به یک شاسی‌بلند تبدیل کند که برای یک شرکت تجاری کاری دور از انتظار نیست و این درست همان کاری است که کمپانی‌هایی مانند پورشه و لامبورگینی نیز پیشتر انجام داده‌اند.

در سال 2022 کمپانی لامبورگینی 5367 دستگاه لامبورگینی اوروس و کمپانی پورشه 44882 دستگاه پورشه کاین و پورشه ماکان به فروش رساندند که از میزان فروش سدان‌ها بسیار بیشتر بوده است.

از آن جاکه نام کوروت دارای اعتبار و پرستیژ زیادی است، کمپانی سازنده تصمیم گرفته آن را به یک شاسی‌بلند تبدیل کند و چنانچه این خودرو مانند محصولات شاسی بلند لامبورگینی و پورشه ظاهر شود بدون تردید مشتریان زیادی را به سوی خودش جذب خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

حرف و حدیث‌های اولیه‌ حاکی از آن است که احتمال دارد شاسی‌بلند شورولت کوروت تمام برقی باشد ولی برخی منابع معتقدند به یک موتور 8 سیلندر مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، احتمال دارد این شاسی‌بلند جدید مانند شورولت E-Ray از یک پیشرانه هیبریدی بهره ببرد و به سیستم eAWD مجهز شود.

انتظار می‌رود شورلت کوروت شاسی‌بلند مانند شورولت کامارو، کادیلاک CT4 و کادیلاک CT5 بر روی پلتفرم Alpha II سوار و در سال 2025 به بازار عرضه شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : جنرال موتورزشورولت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز