رونمایی از چهره جدید مزدا 2 هیبریدی مدل 2024

مزدا 2 هیبریدی برای سال 2024 از چهره‌ای جدید برخوردار شده که آن را بیشتر از همتایش یعنی تویوتا یاریس متمایز می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر روی نمای ظاهری مزدا 2 هیبریدی مدل 2024 تغییراتی صورت گرفته و جلو پنجره و سپر جلو کاملاً جدید هستند. رینگ‌های آلومینیومی نیز از طراحی جدیدی برخودار شده‌ و آن را بیشتر از تویوتا یاریس متمایز می‌کنند.

بهتر است بدانید مزدا 2 و تویوتا یاریس هر دو مبتنی بر یک خودرو پایه تولید شده‌اند و هر خودروساز تغییراتی جزئی بر روی آن اعمال و لوگوی خودش را بر روی آن حک کرده است.

مزدا 2 هیبریدی مدل 2024 به یک پیشرانه هیبریدی متشکل از یک باتری 0.7 ولتی و یک موتور سه سیلندر 1.5 لیتری مجهز شده است. این پیشرانه 114 اسب بخار قدرت دارد و نیرویش را از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. مزدا 2 هیبریدی با بهره‌گیری از این پیشرانه و گیربکس می‌تواند ظرف 9.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و حداکثر سرعت آن نیز 174 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

فاصله محورهای مزدا 2 هیبریدی مدل 2024 در مقایسه با مدل قدیمی‌تر 50 میلی‌متر افزایش یافته است و این بدان معناست که سرنشینان صندلی عقب از جای بیشتری برخوردار خواهند شد. گنجایش فضای بار نیز 286 لیتر بوده که از فضای بار رقبایی مانند هوندا جاز و اشکودا فابیا قدری کمتر است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز