هوندا اچ آر وی 2024 ؛ شاسی بلند محکم و قابل اطمینان

لست سکند

هوندا اچ آر وی یک شاسی‌بلند جمع و جور است که ظاهری مدرن و امروزی دارد و توانسته است در سرتاسر جهان هواداران را به سوی خودش جذب کند. شاسی بلند هوندا اچ آر وی 2024 برای استفاده خانواده‌ها طراحی شده و تجهیزات خوبی در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هوندا اچ آر وی (Honda HR-V) در سال 2023 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفت و برای سال 2024 تغییرات اندکی بر روی آن اعمال شده است. نسل کنونی این شاسی‌بلند از نسل قبلی اسپرت‌تر است و از فناوری مدرن‌تری بهره می برد، با این حال شباهت‌های زیادی به هوندا سیویک دارد و از شاسی و موتوری مشترک با آن استفاده می‌کند.

هوندا اچ آر وی مدل 2024 در سگمنت شاسی‌بلندهای جمع و جور رقبایی مانند سوبارو کراس‌ترک، هیوندای کونا، تویوتا کرولا کراس و شورولت تریلبلیزر را پیش روی خودش دارد و به رقابت با آن ها خواهد پرداخت.

راز آسمان پایتخت

تأمین نیروی پیشران هوندا سیویک و هوندا اچ آر وی مدل 2024 بر عهده یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری گذاشته شده است که 158 اسب بخار نیرو و 188 نیوتن‌متر گشاور تولید می‌کند. این موتور در کنار یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) قرار می‌گیرد که نیرو را به چرخ‌های جلو و یا به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

طراحی داخل کابین نیز تا حدود زیادی از هوندا سیویک الهام گرفته است و شباهت‌های زیادی به کابین آن دارد. صندلی‌ها بسیار راحت هستند و فضای زیادی در اختیار سرنشینان صندلی‌های عقب قرار می گیرد.

از تجهیزات ایمنی هوندا اچ آر وی 2024 می توان به دوربین چند زاویه‌ای عقب، سیستم کنترل کشش و پایداری، ترمز ABS، نور بالای اتوماتیک، سیستم تشخیص علائم جاده، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی و ترمز اضطراری اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز