بهترین گارد مای کیس برای گوشی های پرطرفدار سامسونگ

گارد مای کیس-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هزینه بالای خرید و تعمیرات گوشی موبایل مهم‌ترین دلیل برای استفاده از یک گارد استاندارد و مقاوم است. یک قاب یا گارد علاوه بر محافظت از گوشی، باید زیبایی و جلوه مناسبی نیز به تلفن همراه ببخشد. انواع گارد مای کیس یکی از قاب‌های مناسبی است که در عین استحکام با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف زیبایی را به ارمغان می‌آورد.

در ادامه کاماپرس به معرفی بهترین قاب‌های مای کیس برای گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ می‌پردازد.

قاب مای کیس آویز دار گوشی آ 33

این طرح آویزدار یکی از مدل‌های پرطرفدار مای کیس است. آویز قاب به صورت دستبندی بوده و شکل قلب دارد. این گارد در سه رنگ سفید، یاسی و فیروزه‌ای برای گوشی آ 33 سامسونگ موجود است. ساختار نرم، انعطاف پذیر و رنگ براق این قاب مای کیس، باعث شده تا به گزینه‌ای پرطرفدار برای دارندگان گوشی‌های آ 33 تبدیل شود. از دیگر ویژگی‌های این محافظ می‌توان به داشتن محافظ لنز، طراحی دور طلایی و استحکام بالا اشاره کرد. قیمت این گارد مای کیس 195 هزارتومان است که در فروشگاه آکافون با تخفیف 26 درصدی با قیمت 145 هزارتومان به فروش می‌رسد.

بهترین گارد مای کیس برای گوشی-کاماپرس

گارد مای کیس سامسونگ آ 53

نوار طلایی که دور تا دور این قاب به کار رفته باعث شده تا جلوه‌ای زیبا داشته باشد. این گارد مای کیس طرح ژله‌ای در رنگ‌های مشکی و آبی برای خریداران در دسترس است. وزن بسیار پایین و حجم کم ویژگی‌های مهم این قاب مای کیس هستند. به علاوه محافظ لنز نیز از دیگر ویژگی‌های گارد دور طلایی مای کیس است. قیمت این محصول 185 هزارتومان است که با تخفیف 47 درصدی به قیمت 99 هزارتومان در فروشگاه آرکافون موجود است.

راز آسمان پایتخت

بهترین گارد مای کیس برای گوشی-کاماپرس

قاب طرح قلب گوشی اس 21 اولترا

این قاب طرح ژله‌ای با انعطاف‌پذیری مناسبی که دارد به گزینه‌ای مطلوب برای دارندگان گوشی اس 21 اولترا تبدیل شده است. این قاب دور طلایی رنگ کالباسی ملایمی داشته و یک قلب و نوشته مینیمال روی آن طراحی شده است. قاب مای کیس گوشی اس 21 اولترا به محافظ لنز مجهز بوده و در فروشگاه آرکافون با تخفیف 47 درصدی به قیمت 99 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بهترین گارد مای کیس برای گوشی-کاماپرس

گارد گلد لاین گوشی گلکسی آ 03

نوار طلایی به کار رفته در این گارد جلوه‌ای زیبا و لاکچری به آن داده است. این گارد مای کیس محافظ لنزدار در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. به علاوه رنگ براق گارد باعث شده تا به شدت جلب توجه کند. ویژگی اصلی این محصول نرمی و انعطاف پذیری آن است که حس راحتی در استفاده را به کاربر القا می‌کند. دیگر ویژگی‌های گارد گلد لاین مای کیس فراهم کردن دسترسی آسان به درگاه‌ها است. قیمت این محصول 185 هزارتومان است، اما فروشگاه آرکافون آن را به قیمت 99 هزار تومان و تخفیف 47 درصدی به فروش می‌رساند.

بهترین گارد مای کیس برای گوشی-کاماپرس

خرید گارد مای کیس از فروشگاه اینترنتی آرکافون

آرکافون فروشگاهی تخصصی در زمینه عرضه انواع لوازم جانبی است. این فروشگاه محصولات مختلفی و متنوعی از برندهای متفاوت عرضه می‌کند. از جمله محصولات آن گارد مای کیس است که با بهترین قیمت و تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسد. این فروشگاه اصالت کالا و نازل بودن قیمت محصولات را برای خریداران تضمین می‌کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آرکافون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز