راز قتل مدیر شهرداری تهران فاش شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر
مدیرکل دفتر پایش برنامه و ارزیابی شهرداری تهران که پیش از این مطرح شده بود به دلیل گازگرفتگی فوت شده، توسط یکی از همکاران و با همدستی همسر خود به قتل رسیده است.

به گزارش کاماپرس، بهمن سال گذشته خبر فوت محمد امیرآبادی یکی از مدیران شهرداری تهران منتشر شد. ماجرای فوت وی که آذر ۱۴۰۰ با حکم زاکانی شهردار تهران به عنوان مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران منصوب شده بود، در 12 بهمن از سوی رسانه‌ها منتشر شد. در آن زمان همسر وی عنوان کرده بود که در زمان فوت وی در منزل نبوده و به محض ورود متوجه بوی گاز شدیدی شده و در نهایت با جسد همسرش روبرو و متوجه پاره شدن شیلنگ اجاق گاز شده است.
بیشتر بخوانید:
با این حال تحقیقات پلیس نشان داد که علت پارگی شیلنگ گاز پوسیدگی نبوده و با یک برش عرضی و عمدی پاره شده است. بنابراین فرضیه گاز گرفتگی و حادثه منتفی و تحقیقات روی مساله قتل متمرکز شد. بعد از آن ادعای خودکشی از سوی همسرش مطرح شد، اما در ادامه مشخص شد وی با همسرش اختلافات خانوادگی داشته که می‌توانست انگیزه‌ای برای قتل باشد.
پس از آن زن جوان زیر نظر گرفته شد و بررسی‌ها نشان داد وی با یکی از همکاران شوهرش به نام کیوان در تماس بوده و شب قبل از حادثه نیز، با او تماس گرفته و با هماهنگی خانه را ترک کرده است. کیوان نیز به عنوان دومین مظنون پرونده در نظر گرفته شد و تحقیقات نشان داد که با مقتول بر سر مسائل کاری اختلاف زیادی داشته است. بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مقتول نشان داد که کیوان بامداد روز حادثه با کلید وارد ساختمان و حدود ۵ صبح خارج شده است.
بعد از این مساله، به دستور بازپرس جنایی زن و مرد جوان بازداشت شدند و این بار زن جوان کیوان را عامل قتل معرفی و وانمود کرد که او به دلیل مشکلات همسرش را به قتل رسانده بود.

با تحقیقات بیشتر، کیوان در ابتدا منکر قتل شد، اما بعد اعتراف کرد که با مقتول اختلاف کاری داشته و به او حسودی می‌کرده و می‌خواست از او انتقام بگیرد. او گفت که در رفت و آمد‌هایی که به خانه‌ مقتول داشتم با همسرش صمیمی‌ شدم و چون او هم دل خوشی از شوهرش نداشت، درنهایت تصمیم به قتل او گرفتیم. او اعتراف کرد: کلید خانه را از همسر مقتول گرفتم و او نیز به بهانه دیدن مادرش، خانه را ترک کرد. نیمه شب و زمانی که مقتول خواب بود وارد خانه شده و مقدار زیادی داروی بیهوشی به او تزریق کردم. مدتی در خانه ماندم و هنگامیکه از مرگ او مطمئن شدم، شیلنگ اجاق گاز را بریدم تا مساله گازگرفتگی به نظر برسد.

راز آسمان پایتخت

به نقل از تجارت نیوز، مرد جوان در حالی به قتل اعتراف کرد که متخصصان پزشکی قانونی نیز علت مرگ را مسمومیت با دارو اعلام کرده‌اند و در نهایت به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت متهمان به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند.

انتهای پیام
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز