فجیع‌ترین قتل ناموسی سال/ زن ۱۷ ساله اهوازی سر بریده شد

دیشب انتشار عکس و خبری دلخراش احساسات بسیاری را جریحه‌دار کرد؛ زن اهوازی 17 ساله توسط همسرش سر بریده شد و بعد، قاتل با نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان‌های شهر، امنیت روانی اهالی آن محله را خدشه‌دار کرد. این مرد و برادرش به عنوان عوامل قتل، با تلاش پلیس و صدور دستورات قضایی لازم، شناسایی و ساعاتی پس از حادثه دستگیر شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار  روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، سرهنگ سهراب حسین‌نژاد گفته است: عوامل این قتل ظرف کمتر از چهار ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند. متهمان در تحقیقات پلیس به انجام این قتل اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگاه قضایی استان هم قول برخورد سریع و قاطع با متهم این حادثه را داده است.

علی بیرانوند، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان نیز با تایید این خبر گفت: بعداز ظهر امروز یک فقره قتل در شهرستان اهواز به وقوع پیوست که با توجه به شناسایی سریع متهمان و به رغم متواری شدن آنان، عوامل این قتل ساعاتی پیش دستگیر شدند.

راز آسمان پایتخت

بنا بر گزارش دادگستری خوزستان، بیرانوند با بیان این که متهمان به بزه ارتکابی اقرار کرده‌اند و زوایای پرونده نیز مشخص شده، افزود: انگیزه این قتل مسائل خانوادگی مطرح شده است.

گفتنی است پیش از این نیز سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز، از دستگیری یک نفر متهم به قتل که از بستگان مقتول بوده، خبر داده بود؛ در این رابطه هم پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی تحویل شده بود.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز