انتشار جزییات جدید پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با کشف مستنداتی جدید، جزییات بیشتری از قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر منتشر شد.

به گزارش کاماپرس، از روزهای ابتدایی و بعد از تحقیقات اولیه پلیس، گزارش‌هایی در خصوص دست داشتن باغبان سابق ویلای مهرجویی در این قتل مطرح شده و در نهایت خبرهایی مبنی بر اینکه باغبان با همدستی 3 نفر دیگر نقشه این قتل را کشیده و اجرایی کرده، در رسانه‌ها منتشر شد.

انتشار کیفرخواست متهمان

در این رابطه حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به جزئیات کیفرخواست صادره، بیان کرد: بر اساس کیفرخواست صادر شده و  با توجه به موارد پرونده، همچون اقرارها و اظهارات متهمان و مطلعین، مشخص شد که 4 متهم پرونده با انگیزه اولیه و اصلی «انتقام به جهت خصومت و اختلافات شخصی» و همچنین «سرقت» وارد منزل داریوش مهرجویی شدند.

بیشتر بخوانید:

به گفته وی، متهمان 2 مرتبه وارد ویلای مرحوم مهرجویی شدند و در بار دوم به‌ راحتی با چاقو وارد ساختمان شده که در این شرایط مرحومه محمدی‌فر با مشاهده متهمان به اتاق خواب دخترش پناه برده و مرحوم مهرجویی نیز با دو نفر دیگر درگیر شده و به قتل می‌رسد. دو نفر از متهمان در تعقیب خانم محمدی‌فر وارد اتاق‌خواب شده و طلاهای او را مطالبه می‌کنند، او نیز طلاهای همراه خود از قبیل النگو و دستبند را در اختیار متهمان قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه براساس اظهارات، متهمان ابتدا قصد قتل خانم محمدی‌فر را نداشتند، ادامه می‌دهد: این دو نفر با تهدید و تحریک قاتل مرحوم مهرجویی که بعد از آنها وارد اتاق خواب شده، ضرباتی به خانم محمدی‌فر وارد می‌کنند و در ادامه قاتل مهرجویی ضربه نهایی را وارد می‌‌کند.

مستندی که به روشن شدن پرونده کمک کرد

رئیس کل دادگستری استان البرز، مطرح کرد: محتویات گوشی همراه خانم محمدی‌فر یکی از مستنداتی بود که به روشن شدن این پرونده کمک کرد. این گوشی از متهمان کشف شد. بعد از کشف گوشی خانم محمدی‌فر، پیش‌‌نویس پیامک ارسال‌ نشده وی به دخترش که در آن مشخصات متهم و قاتل اصلی عنوان شده بود، مشاهده و بررسی شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در مورد انگیزه متهمان نیز، گفت: دو متهم پرونده با مرحوم مهرجویی و همسرش خصومت شخصی داشتند، تا جاییکه یکی از متهمان به برخوردهای مرحوم مهرجویی با خود اشاره می‌کرد و یا متهم دیگر به اخراجش از شهرک با دستور آقای مهرجویی و تهمت سرقت به عنوان  انگیزه‌ قتل اشاره کرد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز