گوشی پوکو C40 را از دیجی کالا بخریم یا تکنولایف؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی پوکو C40 از جمله گوشی‌های پرطرفدار برای نوجوانان و جوانان به حساب می‌آید که محبوبیت زیادی کسب کرده و کاربرد آن برای گیمینگ در نظر گرفته می‌شود. این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی و رم‌های مختلفی طراحی شده که در این گزارش تنها قیمت گوشی پوکو C40 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی در نظر گرفته می‌شود.

کاماپرس در این گزارش قیمت گوشی پوکو C40 را در دو سایت دیجی کالا و تکنولایف بررسی می‌کند.

قیمت گوشی پوکو C40 در دیجی کالا

قیمت گوشی پوکو C40 در سایت دیجی کالا و در زمان تهیه این گزارش 4 میلیون و 800 هزار تومان بوده و با گارانتی 18 ماهه نوین پرداز همراه هرمس ارائه می‌شود. این گوشی با رنگ‌های سبز، زرد و مشکی در این سایت موجود است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت گوشی پوکو C40 در تکنولایف

قیمت گوشی پوکو C40 در سایت تکنولایف و در زمان تهیه این گزارش 4 میلیون و 943 هزار تومان در نظر گرفته شده و همراه با گارانتی 18 ماهه شرکتی ارائه می‌شود. این گوشی با رنگ‌های زرد، سبز و مشکی در این سایت موجود است و با پک و رام گلوبال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های گوشی پوکو C40 چیست؟

این گوشی دارای سایز صفحه نمایش 6.71 اینچی بوده و محصولی دو سیمکارته است که از هشت هسته پردازشگر استفاده می‌کند. این گوشی 204 گرم وزن داشته و رزولوشن صفحه نمایش آن 1650 در 720 پیکسل است. این محصول امکان نمایش 16 میلیون رنگ را فراهم می‌کند و سنسورهایی مانند شتاب سنج، مجاورت و اثر انگشت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی پوکو C40 دارای ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بوده و قابلیت شارژ سریع 18 واتی را دارد. همچنین از دیگر قابلیت‌های مهم در این محصول می‌توان به کیفیت دوربین آن اشاره کرد که در دوربین جلو 5 مگاپیکسل بوده و در دوربین‌های پشت 13 و 2 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالاشیائومی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “گوشی پوکو C40 را از دیجی کالا بخریم یا تکنولایف؟

  1. علی پارسا گفته:

    من قبلا از دیجی کالا خرید میکردم ولی متاسفانه اخیرا عملکردشون واقعا ضعیف شده
    این اواخر خریدی از تکنولایف داشتم که تونست نظرمو جلب کنه و مطمئننا مابقی خرید هارو هم از همین مارکت انجام میدم

  2. علی شیخیان گفته:

    با سلام
    قیمت کالاها در دیجیکالا خیلی رفته بالا و دیگر به صرفه نیست. تکنولایف به زودی جای آن را خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز