با 700 میلیون چه خودرویی بخریم؟

با 700 میلیون چه خودرویی بخریم؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با افزایش نرخ ارز و قیمت خودروها در بازار، انتخاب خرید یک خودرو مناسب که با توجه به قیمت، کارایی و کیفیت مناسبی هم داشته باشد حائز اهمیت است. در حال حاضر با مبلغ 700 میلیون تومان می‌توان خودروهای متنوعی اعم از خودروهای صفر داخلی و حتی خودروهای مونتاژی و وارداتی کارکرده را خریداری کرد.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو با قیمت حدودا 700 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

هیوندای FX کوپه اتوماتیک مدل ۲۰۰۹

قیمت یک هیوندا FX کوپه اتوماتیک مدل 2009 در آگهی‌‌های فروش خودرو 690 میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو 270 هزار کیلومتر کارکرد دارد. موتور خودرو سالم بوده و گریبکس آن اتوماتیک است. این خودرو مشکی رنگ و دور رنگ بوده، شاسی عقب آن پلمپ و شاسی جلو آن رنگ شده است.

سمند سورن پلاس دنده‌ای مدل 1402

یک سورن پلاس دنده‌ای مدل 1402 با حدودا 8 هزار کیلومتر کارکرد 715 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این سورن پلاس با توجه به کارکرد کم آن آز موتور و مشخصات فنی سالم و بدنه سفید رنگ بی خط و خش برخوردار است. شاسی‌های این خودرو نیز پلمپ هستند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دنا پلاس تیپ ۲ دنده‌ای مدل ۱۳۹۹

قیمت یک دنا پلاس تیپ ۲ دنده‌ای مدل ۱۳۹۹ با 59 هزار کیلومتر کارکرد 695 میلیون تومان است. این دنا پلاس سفید رنگ بوده و بدنه آن نیز رنگ شدگی یا خط و خش ندارد. وضعیت موتور این خودرو سالم اعلام شده و از شاسی‌های سالم و پلمپ نیز برخوردار است.

رنو مگان مونتاژ 2000cc مدل ۱۳۹۱

یک رنو مگان مونتاژ 2000cc، مدل ۱۳۹۱ در حالی که حدودا 209 هزار کیلومتر کارکرد دارد با قیمت 690 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو دارای گیربکس اتوماتیک و موتور سالم است. برخورداری از شاسی‌های پلمپ و بدنه سفید رنگ بی خط و خش از دیگر ویژگی‌های این خودرو به شمار می‌رود.

پژو ۲۰۷ سقف فلز صفر مدل 1403

یک پژو 207 سقف فلز صفر مدل 1403 با قیمت 708 میلیون تومان فروخته می‌شود. با توجه به اینکه کارکرد این خودرو صفر اعلام شده، بدنه سفید رنگ آن، سالم و بی خط و خش، شاسی‌های آن پلمپ و موتور آن نیز سالم گزارش شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارماشین بانک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز