زمان دقیق عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی اعلام شد + جزییات

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رییس سازمان توسعه تجارت ایران، در رابطه با جزییات و زمان عرضه خودروهای وارداتی از آغاز عرضه انواع خودرو وارداتی اعم از خودروهای برقی و بنزینی از روز یکشنبه هفته آینده 16 اردیبهشت ماه در سامانه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، مهدی ضیغمی با بیان این مطلب، اضافه کرد: خودروهای برقی در ابتدا در سامانه عمومی عرضه می‌شوند و بعد از آن سامانه مخصوص خودروهای برقی برای عرضه این خودروها فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی در رابطه به علت عرضه خودروهای برقی در سامانه جداگانه، گفت: با این روش می‌توان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی آن‌ها را به شیوه‌ای مطلوبتر توضیح داد و همچنین در این زمینه فرهنگ سازی کرد.

راز آسمان پایتخت

به نقل از اقتصاد آنلاین، ضیغمی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با شورای رقابت برای تسهیل عرضه خودروهای برقی، بیان کرد: درخواست شده که برای خودروهای برقی بحث بلوکه کردن پول و داشتن پلاک فعال حذف شود که البته این موضوع در حال بررسی است. تا زمان تصمیم‌گیری نهایی خودروهای برقی در همین سامانه فعلی عرضه می‌شود.

مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت در پایان اعلام کرد که ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده و طی سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی واگذار می‌شود.

انتهای پیام

دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز