شهرهای جذاب و آرامش بخش در تور اسپانیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اسپانیا یکی از کشورهای اروپایی حوزه مدیترانه است و این کشور علاوه بر مادرید و بارسلونا، شهرهای کوچک و آرامی دارد که برای تور اسپانیا بسیار مناسب هستند. این شهرها دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی هستند و علاوه بر آرامش بخش بودن، برای آشنایی با غذاهای سنتی و فرهنگ عامه مردم نیز گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی چند شهر جذاب و آرامش بخش در تور اسپانیا پرداخته است.

تور اسپانیا - کاماپرس

1 – شهر بندری کورونیا

شهر کورونیا یکی از بی شمار شهرهای ساحلی اسپانیا است که هم قدمت تاریخی زیادی داشته و هم بسیار آرام و زیبا به نظر می‌رسد. به همین دلیل این شهر می‌تواند به یکی از گزینه‌های بازدید در تور اسپانیا تبدیل شود. در این شهر میدان‌ها، ساختمان‌ها و کلیساهای قرون وسطایی به صورت دست نخورده حفظ شده است و پیاده‌روی در کورونیا به شما حس پیاده‌روی در قرون وسطی را خواهد داد.

2 – شهر ساحلی تاراگونا

تاراگونا نیز یک شهر ساحلی آرام در نزدیکی والنسیا است. این شهر که در تور اسپانیا قابل بازدید است، یک شهر ساحلی کوچک و جمع و جور محسوب می‌شود. تاراگونا نمونه بارز یک شهر زیبای اسپانیایی است. تمام خیابان‌های آن سنگفرش شده و کوچه‌های زیبای شهر نیز پیچ در پیچ و مناسب پیاده‌روی در آب و هوای خاص اسپانیا است. ساحل این شهر چندان شلوغ نیست و گردشگران بهترین استفاده از ساحل را می‌توانند در این شهر داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

در این شهر نیازی به خودرو ندارید و می‌توانید پیاده یا با دوچرخه تمام آثار تاریخی و گردشگری از جمله آمفی تئاتر باستانی آن را ببینید.

تور اسپانیا-کاماپرس

3 – شهر سویل

سویل یکی از شهرهای مشهور و به نام اسپانیا است. دوست داران آثار باستانی، فرهنگ عامه مردم، هنر و غذا می‌توانند در تور اسپانیا از این شهر بادید کنند. سویل شهر رقص فلامینگو و کلوپ‌های تفریحی است. این شهر رستوران‌های بسیار خوبی نیز دارد که غذاهای اسپانیایی را سرو می‌کنند.

خیایان‌های سویل سرشار از آثار باستانی و زیبایی‌های طبیعی است. این شهر، شهر درختان پرتغال است و محله‌های سویل مملو از این نوع درختان هستند. این شهر یک شهر ساحلی نیست اما رودخانه‌ زیبایی از وسط سویل می‌گذرد که به آن حال و هوای ساحلی داده است. رودخانه پرآب گوادالکوئر یک مکان مناسب برای گذراندن شب‌های زیبای سویل و قایق سواری است.

شهر سویل

4 – شهر تولدو

تقریبا تمام شهر تولدو در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است. همین یک موضوع سبب می‌شود که علاقمندان به جاذبه‌های تاریخی در تور اسپانیا به این شهر نیز سفر کنند.

برای نمونه یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های رومی در این شهر به صورت کامل نگهداری شده و هم اکنون نیز به موزه نظامی تبدیل شده است. همچنین بیشتر کلیساهای این شهر در سبک گوتیک ساخته شده و جزو قدیمی‌ترین کلیساهای اروپا هستند. این شهر دارای امکانات بسیار خوبی برای گردشگران است.

5 – جزیره فورمنترا

فورمنترا یکی از بهترین جزیره‌های قابل بازدید در تور اسپانیا و در نزدیکی شهر ایبیزا است. این جزیره بهشت گردشگران است و علاوه بر امکانات خاصی که برای گردشگران فراهم شده است، از ساحل رویایی نیز برخوردار است.

رستوران‌ها و کلوپ‌های این جزیره محل اجرای بهترین دی جی‌های جهان هستند و خوشمزه‌ترین غذاها را در این مکان‌ها می‌توان سفارش داد. این جزیره یک مکان تاریخی نیست اما محیطی ایده‌آل برای استراحت، لذت بردن از دریا و طبیعت و خوشگذرانی است. اگرچه هزینه‌های اقامت و تفریح در این جزیره می‌تواند از سایر مناطق ساحلی اسپانیا بالاتر باشد.

برای رسیدن از نزدیک‌ترین بندر به این جزیره نیاز به سفر نیم ساعته با کشتی دارید و این جزیره امکانات سفر هوایی ندارد.

جزیره فورمنترا

خرید بهترین تور اسپانیا از «طاها گشت»

«طاها گشت» یکی از بهترین آژانس‌های گردشگری در زمینه برگزاری تورهای خارجی و داخلی است. این آژانس گردشگری علاوه بر برگزاری تور، در زمینه خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل نیز فعالیت می‌کند. طاها گشت با تجربه 29 ساله خود در حوزه گردشگری، جامع‌ترین سیستم رزرواسیون آنلاین را در کشور ایجاد کرده است.

برای رزرو آنلاین تور، بلیت هواپیما و هتل می‌توانید به سایت طاها گشت به آدرس www.tahagasht.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز