بهترین برند گیتار کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب بهترین برند گیتار در بین گیتارهای زیادی که وجود دارد ممکن است سخت به نظر برسد. با این حال برخی از این برندها معروف‌تر بوده و افراد بسته به سلیقه خود می‌توانند سراغ آن‌ها بروند. این گیتارها از مواد با کیفیتی ساخته شده‌اند و دوام زیادی دارند. همچنین گیتارهای مناسب صداهای خاص و استثنایی را ایجاد کرده و طراحی دقیق و زیبایی را در اختیار نوازندگان قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش بهترین برندهای گیتار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

برند گیتار Taylor

این برند گیتار یکی از بهترین نمونه‌ها برای گیتار آکوستیک بوده و کیفیت بسیار بالایی را در ساخت ساز عرضه می‌کند. این برند همچنین به استفاده از تکنیک‌های ساخت پیشرو معروف بوده و در آن می‌توان تعهد به محیط زیست را هم دید. امروزه حدودی 1200 کارمند در این شرکت کار می‌کنند و صدها گیتار می‌سازند که در کارخانه‌های آمریکا و مکزیک ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برند گیتار Fender

این برند گیتار یکی از معروف‌ترین برندها برای گیتار الکتریک بوده و مدل‌های Stratocaster و Telecaster آن طرفداران بیشتری دارند. شرکت سازنده این گیتارها اغلب سازهای زهی و آمپلی فایر را عرضه می‌کند و گیتار الکتریک‌های بدنه توپر آن معروف هستند.

برند گیتار Ibanez

این برند برای خرید گیتارهای بیس و الکتریک توصیه شده و تنوع بالایی در مدل‌های تولیدی خود دارد. نخستین گیتارهای تولید انبوه که هفت سیم و هشت سیم داشتند اولین بار با این برند در اختیار عموم قرار گرفتند و علاوه بر گیتارهای الکتریک و بیس، می‌توان گیتار کلاسیک، فلامنکو و آکوستیک یا انواع مدل‌های دیگر را هم از آن خریداری کرد.

برند گیتار Martin

این برند برای گیتارهای آکوستیک یکی از بهترین انتخاب‌ها بوده و کیفیت بالایی را عرضه می‌کند. سابقه این شرکت خانوادگی به 200 سال می‌رسد و در آن دو مسئله اهمیت زیادی دارد که یکی استادکاران خبره بوده که خلاقیت و کیفیت کار بالایی دارند و دیگری مواد به کار رفته در ساخت گیتارهاست که عموما از بهترین متریال بهره می‌برند.

برند گیتار PRS

این برند گیتار نیز جزو مدل‌های محبوب بوده و گیتارهای الکتریک زیبایی را عرضه می‌کند که دقت ساخت بالایی داشته و اکثر نوازندگان حرفه‌ای را جذب می‌کند. همچنین این تولید کننده آمریکایی گیتارهای آکوستیک و آمپلی فایر قابل توجهی را هم عرضه کرده و بنیان گذار آن نیز گیتاریستی معروف بوده است.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران ملودیسازکالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز